חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ויאטור (טריפ אדוויזור) שירות לקוחות

מידע שימושי

כתובת למשלוח דואר: TripAdvisor Inc., 400 1st Avenue, Needham, MA 02494 USA

מספר הטלפון הראשי:

אודות ויאטור

ויאטור (TripAdvisor) היא חברת נסיעות בינלאומית המפעילה אתר אינטרנט, אפליקציות סמארטפון ושירותי תוכנה אחרים המספקים מידע ותובנות על נסיעות. החברה נוסדה בשנת 2000 על ידי סטיב קפלן, נייט שפיצברג וג’ונתן סטיבינג.

 

כמה מהשירותים הנפוצים של ויאטור

ויאטור מציעה מגוון רחב של שירותים לנוסעים, כולל:

  • ביקורות ומדריכים על מלונות, מסעדות, אטרקציות ועוד
  • השוואות מחירים עבור טיסות, מלונות ופעילויות
  • אפשרויות הזמנת נסיעות ישירות באתר או באפליקציה
  • פורומים וקהילות של נוסעים
  • תכנים ושירותים נוספים, כגון תוכניות ביטוח נסיעות ושירותי תמיכה בלקוחות.

ויאטור היא האתר הפופולרי ביותר בעולם למידע על נסיעות, עם למעלה מ-700 מיליון משתמשים פעילים בחודש. החברה נסחרת בבורסת ניו יורק תחת הסמל TRIP.

כל הדרכים ליצור קשר עם ויאטור (TripAdvisor)

טלפון שירות לקוחות ארצות הברית – 5452 431 617 1+

טלפון שירות לקוחות בריטניה – 5019 318 203 44+

איך אפשר להשיג את ויאטור שירות לקוחות? יש טלפון ישיר? כל מה שרציתם לשאול על ויאטור (טריפ אדוויזור) שירות לקוחות

כן, חברת ויאטור (TripAdvisor) יש שירות לקוחות. שירות לקוחות ויאטור זמין 24/7, 7 ימים בשבוע. ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ויאטור באמצעות מספר הטלפון שלהם, צ’אט מקוון או דואר אלקטרוני. שירות לקוחות ויאטור יכול לעזור לך במגוון נושאים, כולל: בעיות טכניות: אם אתה נתקל בבעיה טכנית באתר או באפליקציה של ויאטור, שירות לקוחות יכול לעזור לך לפתור אותה.



כן, לוויאטור יש תמיכה טכנית. ניתן ליצור קשר עם תמיכה טכנית של ויאטור באמצעות מספר הטלפון שלהם, צ’אט מקוון או דואר אלקטרוני. תמיכה טכנית של ויאטור יכולה לעזור לך במגוון נושאים טכניים, כולל: בעיות עם אתר או אפליקציית ויאטור בעיות עם חשבון ויאטור שלך בעיות עם תכונות או שירותים של ויאטור אם אתה נתקל בבעיה טכנית עם ויאטור, אתה יכול ליצור קשר עם תמיכה טכנית של ויאטור באמצעות אחד מהערוצים המוצעים.

שירות לקוחות ויאטור זמין 24/7, 7 ימים בשבוע. ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ויאטור באמצעות מספר הטלפון שלהם, צ’אט מקוון או דואר אלקטרוני. אם אתה גר בישראל, אתה יכול ליצור קשר עם שירות לקוחות ויאטור באמצעות מספר הטלפון 1-800-782-4004. מספר זה זמין 24/7, 7 ימים בשבוע. ניתן גם ליצור קשר עם שירות לקוחות ויאטור באמצעות צ’אט מקוון או דואר אלקטרוני. צ’אט מקוון זמין 24/7, 7 ימים בשבוע. דואר אלקטרוני זמין 24/7, אך ייתכן שתצטרך להמתין זמן מה כדי לקבל מענה.

אם אתה לא מצליח ליצור קשר עם שירות לקוחות ויאטור, אתה יכול לנסות את הדברים הבאים: נסה ליצור קשר בשעה אחרת ביום או בשבוע. שירות לקוחות ויאטור זמין 24/7, 7 ימים בשבוע, כך שאתה יכול לנסות ליצור קשר בשעה שבה התורים קצרים יותר. נסה ליצור קשר באמצעות ערוץ שירות אחר. אם אתה לא מצליח ליצור קשר באמצעות מספר הטלפון, נסה ליצור קשר באמצעות צ’אט מקוון או דואר אלקטרוני. נסה לפתור את הבעיה בעצמך. אם הבעיה היא בעיה טכנית, ייתכן שתוכל למצוא פתרון באתר הרשמי של ויאטור או בפורומים של ויאטור.

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!