חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסיבות שאתם אוהבים להזמין תורים באינטרנט

למה אנשים מזמינים תור באינטרנט? מדוע ציבור שלם מעדיף לבצע זימוני תורים אונליין? רוצים לדעת למה לא רק אתם מזמינים תור דרך האינטרנט? צפו!

הציבור הישראלי בשנים האחרונות מתחיל להראות העדפה של לעשות דברים רבים באמצעות האינטרנט או יישומים ניידים. הגיוני שהציבור הישראלי רוצה לחסוך זמן יקר במציאות היומיומית. כמו כן, הפופולריות והנוחות של אתרי האינטרנט, הטלפונים החכמים, הWIFI שזמין ברוב היום בשילוב טלפונים חכמים וגאדג’טים מאפשרים לנו לעשות כל כך הרבה דברים במקביל בקלות על ידי הקשה על מסך זכוכית או הסמארטפון.

מחקרים מראים כי יש עלייה של 17 אחוז בשימוש בהזמנת תור אונליין לשירותי הרפואה דרך קופת חולים כזו או אחרת. כמו כן 42 אחוזים אמרו שהם רוצים לקבוע תור לרופא דרך האינטרנט מאשר בטלפון.

מהנתונים העולים בידינו בשנת 2019 כמעט 70 אחוזים ממערכות הבריאות בארצות הברית יציעו אפשרות לקביעת תורים באינטרנט והצפי הוא שלפחות 65 אחוזים מבקשות התורים יתבצעו אונליין ולא דרך מוקד הזמנת התורים הטלפוני.

תור קופת חולים לחירשים
תור קופת חולים לחירשים

כמו כן, בדקנו במחקרים וראינו כי הממוצע של הזמנת תורים באינטרנט לפי גילאים הינו 25 עד 34. המטרה של כלל החברות הוא להנגיש את השירות האינטרנטי גם לאוכלוסיה המבוגרת יותר שצריכה תורים תקופים יותר.

 

בנוסף מצאנו נתון מעניין מאוד. הרבה מאוד מקביעות התורים (34 אחוזים) מתבצעות בכלל מעבר לשעות הפעילות..כך אפשר לומר ששירות הזמנת תור באינטרנט מאפשר שירות ללא הפסקה לעסקים, מרפאות ושירותים שונים.

אנשים אוהבים לקבוע את התור שלהם מראש..רוב התורים שבדקנו נקבעים למחרת או למחרתיים אם קיימת האופציה (כ-26 אחוזים מהאנשים מעדיפים להזמין את התור הקרוב ביותר)

 

בדרך כלל יש לאנשים מושג מתי הם רוצים תור או פגישה ופרמטרים אלה יכולים להיות ספציפיים למדי. אם אני מתקשר, לעתים קרובות אני מבלה חמש דקות תמימות בטלפון עד שאני מגיע ללחיצה שמעבירה אותי לנציג, וגם אז לוקח כמה דקות במקרה הטוב עד שמענה אנושי עונה לי. האדם בצד השני עייף מרוב השיחות הרבות שלו והיחס בהתאם. אתה מוטרד. וכל זה יכול היה להימנע אם היית יכול לראות ולהזמין באינטרנט פגישות או תורים..
אין צורך להרים את הטלפון: מציאת הזמן שלך להתקשר ולתזמן פגישה יכול להיות מאתגרת. שעות העבודה של השירות או המרפאה חופפות עם לוח הזמנים שלי לעבודה, ואם אני מתרחק מהמחשב שלי, איני רואה עוד את היומן שלי. אם ההזמנה באינטרנט אינה זמין, אני נאלץ לקיים את השיחה הנ”ל כי במשרד כולם מאזינים להכל.
קל לבצע שינויים: אם אני צריך להעביר או לבטל את הפגישה שלי, הדבר האחרון שאני רוצה לעשות הוא לעבור את כל התהליך הזה שוב. פגישות מקוונות ניתנות לשינוי עם כמה קליקים בודדים.

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!