חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הזמנת כרטיסים למשחק כדורגל מכבי חיפה – רכישת כרטיס אונליין

מחפשים איך להזמין תור? קביעת פגישה אונליין? זימון תור באינטרנט? הזמנת כרטיסים למשחק כדורגל מכבי חיפה – רכישת כרטיס אונליין

מכבי חיפה כרטיסים

הזמנת כרטיסים למשחק כדורגל מכבי חיפה – הזמנת תור? קביעת מקום? איך יוצרים קשר? הכל פה! הזמנת כרטיסים למשחק כדורגל מכבי חיפה הזמנת כרטיסים למשחק כדורגל מכבי חיפה – זימון תורים לשירות המבוקש. רוצים לדעת איך לקבוע תור או פגישה? עקבו אחרי ההוראות של מגוון נותני השירות ותוכלו להזמין תור אונליין

כרטיסים למשחקי כדורגל של מכבי חיפה ניתן לרכוש במגוון דרכים, כולל:

באתר האינטרנט של מכבי חיפה: mhaifafc.com או באתרים שותפים ואמינים.
בטלפון: 04-7704444
בקופות אצטדיון סמי עופר
במייל: info@maccabihaifafc.com

מחירי הכרטיסים למשחקי מכבי חיפה משתנים בהתאם למשחק, ליציע ולמיקום ביציע. באופן כללי, כרטיסים ליציע העליון עולים כ-50 ₪, כרטיסים ליציע האמצע עולים כ-100 ₪, וכרטיסים ליציע התחתון עולים כ-150 ₪.

כדי לרכוש כרטיסים באתר האינטרנט של מכבי חיפה, יש צורך להירשם לאתר. לאחר ההרשמה, ניתן לבחור את המשחק שבו מעוניינים לרכוש כרטיסים, את היציע והמיקום ביציע, ולשלם באמצעות כרטיס אשראי.

כדי לרכוש כרטיסים בטלפון, יש להתקשר למספר 04-7704444. נציג שירות הלקוחות יעזור לכם לבחור את המשחק, את היציע והמיקום ביציע, ויבצע את ההזמנה עבורכם.

כדי לרכוש כרטיסים בקופות אצטדיון סמי עופר, יש להגיע לקופה עם תעודת זהות או דרכון. ניתן לרכוש כרטיסים למשחקים הקרובים, וכרטיסים למשחקים עתידיים.

בנוסף לרכישת כרטיסים, ניתן גם להצטרף למועדון האוהדים גרין פלוס. חברי המועדון נהנים מקדימות ברכישת כרטיסים למשחקי מכבי חיפה, כמו גם ממגוון הטבות נוספות.

להצטרפות למועדון האוהדים גרין פלוס, יש לרכוש מנוי גרין פלוס באתר האינטרנט של מכבי חיפה או בטלפון.

אצטדיון סמי עופר בחיפה מה צריך לדעת

אצטדיון סמי עופר הוא אצטדיון כדורגל הממוקם בחיפה, ישראל. האצטדיון הוא ביתה של קבוצת מכבי חיפה, והוא האצטדיון הגדול ביותר בישראל, עם קיבולת של 30,000 צופים.

האצטדיון נבנה בשנים 2007-2014, והוא נחנך ב-2014. האצטדיון נבנה על שטח של כ-30 דונם, והוא כולל מגרשי כדורגל, מגרשי אימונים, מרכז מסחרי, ומלון.

האצטדיון הוא בעל תקן FIFA 4, והוא אירח מספר משחקים בינלאומיים, כולל משחקי גביע העולם בכדורגל 2022.

להלן כמה דברים שכדאי לדעת על אצטדיון סמי עופר:

  • האצטדיון ממוקם בחלקה הצפוני של חיפה, בסמוך לנמל חיפה.
  • ניתן להגיע לאצטדיון באמצעות תחבורה ציבורית, או באמצעות רכב פרטי.
  • בקרבת האצטדיון ישנם מספר חניונים, כולל חניון חינמי.
  • הכניסה לאצטדיון היא בתשלום, והכרטיסים ניתן לרכוש באתר האינטרנט של מכבי חיפה, בטלפון, או בקופות האצטדיון.
  • האצטדיון מציע מגוון מתקנים, כולל מסעדות, חנויות, ושירותים.
5/5 - (2 votes)
מידע בנושא הזמנת כרטיסים למשחק כדורגל מכבי חיפה – רכישת כרטיס אונליין תרשמו כאן בשפה חופשית את השירות המבוקש, את שם העיר ואת האופן שבו אתם מבקשים לקבוע ולהזמין ולאחר מכן תקבלו את התוצאה המדויקת והרלוונטית ביותר!

הזמנת כרטיסים למשחק כדורגל מכבי חיפה – רכישת כרטיס אונליין זימון תורים עבורך המידע נכון לתאריך: 16/05/2024 01:08 שמחנו לעזור!

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!