חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בנק הפועלים שירות לקוחות

בנק הפועלים הוא הבנק הגדול ביותר בישראל, הבנק נוסד בשנת אלף תשע מאות עשרים ואחת על ידי ההסתדרות הציונית וההסתדרות הכללית, ונשאר בשליטתם עד לשנת שמונים ושלוש אז הבנק נרכש עלי די קבוצת אריסון דנקנר בראשות תד אריסון.

הבנק מעסיק שמונת אלפים שמונה מאות עובדים ברחבי המדינה ומספר עצום של לקוחות, מה שאומר שבנק כזה גדול חייב להחזיק שירות לקוחות זמין בכמה שיותר ערוצים, בנק הפועלים מעניק ללקוחותיו מגוון של אפשרויות לפנות אליהם, באופן טבעי ובעיקר שזה מגיע לכסף שלנו חשוב שתהיה ללקוח את הדרך לפתור את הבעיה שלו הכי מהר שאפשר וכמובן על הצד הטוב ביותר.

החברה מפעילה שירותים שונים המספקים מענה כמו פועלים בטלפון, אתר אינטרנט בו אפשר לעשות פעולות ולקבל מידע רב וגם אפליקציה משוכללת.

שירות לקוחות בנק הפועלים - כל הדרכים לפנות לשירות לקוחות של בנק הפועלים

טלפון שירות לקוחות: 03-653-2407

פועלים בטלפון 2407* (זמין 24/7)

תמיכה לאינטרנט ולסלולר: 2409*

טלפון לתקלה במכונה אוטומטית: 03-5673697

קו תמיכה ללקוחות ביט: 6428*

מוקד שירות ללקוחות ותיקים ולקוחות עם מוגבלות: 2403*

כדאי לקחת בחשבון שחלק נכבד מהפעולות שאתם יכולים לעשות בטלפון והאפליקציה כרוך בהרשמה, במידה ואין לכם גישה או שלא קיבלתם קוד אישור ניתן לפנות לתמיכה הטכנית של בנק הפועלים במספר 03-6532409

שעות פעילות: ראשון עד חמישי 19:00-08:00, שישי 13:00-08:00.

כאמור כדי שתוכלו ליצור קשר עם פועלים בטלפון אתם צריכים להשתמש בקוד אישי ניתן להפיק את הקוד באופן עצמאי על ידי, לחיצה על הכפתור הגדרות והעדפות אשר ממוקמת בחלק העליון של דף עובר ושב יש לבחור קוד לפועלים בטלפון הקוד יופק באופן אוטומטי וישלח אליכם באס אם אס, כמו כן ניתן גם להפיק את הקוד במכשירים הכספומט של בנק הפועלים.

5/5 - (6 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!