חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בנק דיסקונט שירות לקוחות

בנק דיסקונט שירות לקוחות - כל פרטי הקשר הרלוונטיים

בנק דיסקונט הוא אחד הבנקים הוותיקים והגדולים ביותר במדינת ישראל, הבנק הוקם בשנת אלף תשע מאות שלושים וחמש ומאז גדל עד שכיום הבנק מונה מאה סניפים אשר פזורים בכל רחבי המדינה, לקוחות הבנק נהנים ממגוון של שירותים בנקאיים מקיפים בכל תחומי הפעילות הפיננסית.

בשנת אלפיים ושלוש עשרה החל בנק דיסקונט להפעיל תוכנית משפחה במטרה להיות הבנק המוביל עובר משפחות בישראל, כמו כן בנק דיסקונט מפעיל מגוון ערוצי תקשורת בהם ניתן לפנות לכל בקשה שאלה או תלונה, באמצעות שירותי בנקאות ישירה, מוקד טלבנק, אתר אינטרנט ואפליקציה חדשנית, אספנו עבורכם את כל דרכי התקשורת מול בנק דיסקונט.

כל דרכי ההתקשרות עם שירות לקוחות בנק דיסקונט

בנקאי טלבנק שירות בטלפון 03-9439111 או 6111* 

כתובת למשלוח דואר: רח’ קיבוץ גלויות 34 תל-אביב, 66550

שעות פעילות טלבנק: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 17:00 ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00 עד 13:00

משכנתאות מוקד בנק דיסקונט

מוקד שירות הלקוחות בטלפון 2009*, 03-9439008 או 1-700-702-222 

שעות פעילות מוקד משכנתאות ימים ראשון עד חמישי, בין השעות: 08:00 עד 19:00 ימי שישי, בין השעות: 08:00 עד 13:00

תמיכה טכנית מוקד בנק דיסקונט

מוקד תמיכת לקוחות בטלפון:  03-943919 שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 22:00 ביום שישי וערבי חג בין השעות 08:00 עד 13:00

תמיכת אינטרנט: 03-9439191 ימים ראשון עד חמישי, 8:00 בבוקר עד 19:00 ברציפות ימי שישי וערבי חג החל מהשעה 8:00 עד 13:00



רשתות חברתיות בנק דיסקונט (אפשר גם ליצור קשר שם)

הצטרפות לבנק דיסקונט

טלבנק שירות אישי 03-9439111 או 6111*

מוקד תמיכה לאפליקציה: 03-9439191

פניות הציבור בנק דיסקונט

פקס: 076-8890594 

טלפון: 076-8056566 

בדואר, לכתובת: בנק דיסקונט – נציב תלונות הציבור רח’ הרצל 156 תל-אביב, 6810118

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!