בנק אגוד הוקם בשנת חמישים ואחת של המאה העשרים, זהו הבנק השישי בגודלו בישראל, הבנק מעניק שירות ללקוחות פרטיים כמו גן ללקוחות עסקיים, ברחבי המדינה פזורים שלושים ושישה סניפים והבנק מעסיק מעל לאלף מאתיים עובדים, כיום הבנק מעניק מגוון של שירותים כולל משכנתאות והלוואות לכל מטרה.
בנק איגוד מונה עשרות אלפי לקוחות מכל המגזרים, בנק איגוד מעניק ללקוחותיו שירותים שונים דרך סניפי הבנק אתר אינטרנט ומוקד טלפוני, ניתן ליצור קשר מול הבנק במגוון דרכים שונות הבנק מפעיל שירות לקוחות אליו ניתן לפנות בכל שאלה בקשה או תלונה, אספנו עבורכם את כל אמצעי התקשורת מול בנק איגוד
כל הדרכים ליצור קשר עם בנק איגוד שירות לקוחות
מוקדי שירות טלפוני
טלפון: 1-700-700-017 או 3215* מכל נייד
מידע כללי: 03-7953091
מידע ללקוחות שאינם מנויים לשירות, יש להתקשר לטלפון 03-7953091
למתקשרים מחו”ל, יש להתקשר לטלפון 03-7953090
שעות פעילות המוקד: ימים ראשון עד חמישי 07:15 עד 19:00 ימי שישי וערבי חג 08:00 עד 13:00 ימי חול המועד 08:00 עד 13:00
תמיכה טכנית
מוקד התמיכה בטלפון: 03-9544144
סחר בינלאומי טלפון: 076-8852255
תשלום חוב
טלפון: 03-5191248/9
פקס: 03-5191251
מייל: Pniyot3@ubi.co.il
כתובת למשלוח דואר:
דואר: אחוזת בית 6, תל אביב-יפו 6514304
בנק איגוד ברשתות החברתיות
נציב תלונות הציבור בנק איגוד
טלפון: 03-5191539
פקס:03-7956931
דואר ישראל: בנק אגוד לישראל בע”מ, היחידה לפניות הציבור, רחוב אחוזת בית 6-8, תל אביב 65143
דואר אלקטרוני: pniot_hatzibur@ubi.co.il
מרכז שירות משכנתאות
טלפון 03-5191555
פקס: 03-5191001
שעות הפעילות של המרכז בימים ראשון עד חמישי החל משעה 09:00 עד 16:00 בימי שישי וערבי חג המרכז סגור.
שירות להלוואה קיימת טלפון: 073-2205600
בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:15 עד 16:00 יום שישי, ערבי חג וחול המועד בין השעות 8:15 עד 14:00