חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אקספון שירות לקוחות

אקספון 018 בע”מ היא חברת תקשורת ישראלית ותיקה ומוכרת, המציעה מגוון רחב של שירותים מתקדמים לכל צורך ותקציב.

בין שירותי אקספון ניתן למצוא:

אינטרנט:

  • ספק ותשתית: אקספון מציעה חבילות אינטרנט במהירויות גבוהות (עד 1 ג’יגה) על גבי תשתית סיבים אופטיים של בזק/אנלימיטד.
  • חבילות גלישה: מגוון חבילות גלישה בגדלים שונים, החל מחבילות קטנות לשימוש בסיסי ועד חבילות גדולות למשפחות ולגיימרים.
  • שירותי ערך מוסף: סינון תכנים, הגנה מפני וירוסים, שירות VPN ועוד.

טלפוניה בינלאומית:

  • שיחות מוזלות לחו”ל: אקספון מציעה תעריפים מוזלים לשיחות לכל רחבי העולם, הן לטלפונים ניידים והן לטלפונים קוויים.
  • חבילות שיחות בינלאומיות: חבילות במחירים קבועים מראש, המאפשרות לכם לחסוך בעלויות השיחות לחו”ל.
  • כרטיסי סים בינלאומיים: כרטיסי סים מיוחדים לשימוש בחו”ל, המאפשרים לכם לחסוך בעלויות הנתבם.

שירותי סלולר:

  • חבילות גלישה: מגוון חבילות גלישה בגדלים שונים, החל מחבילות קטנות לשימוש בסיסי ועד חבילות גדולות למשפחות ולגיימרים.
  • דקות שיחה: חבילות דקות שיחה לכל רשתות הסלולר בישראל.
  • הודעות SMS: חבילות הודעות SMS לכל רשתות הסלולר בישראל.
  • שירותים נוספים: שירותי ערך מוסף כמו ביטוח סלולרי, שירותי מיקום ועוד.

יתרונותיה של אקספון:

  • מחירים אטרקטיביים: אקספון ידועה במחירים התחרותיים שלה, הן בחבילות האינטרנט והן בחבילות הסלולר.
  • שירות לקוחות: אקספון מציעה שירות לקוחות זמין במגוון ערוצים (טלפון, צ’אט, וואטסאפ ועוד), תוך הקפדה על מקצועיות ואדיבות.
  • תשתית איכותית: אקספון משתמשת בתשתית סיבים אופטיים מתקדמת, המאפשרת לה לספק שירותי אינטרנט במהירויות גבוהות ובאמינות גבוהה.
  • מגוון חבילות: אקספון מציעה מגוון רחב של חבילות, המאפשרות לכל לקוח למצוא את החבילה המתאימה ביותר לצרכיו ולתקציבו.

דוגמאות לחבילות אטרקטיביות של אקספון:

  • חבילת אינטרנט: 100 מגה, 100 ש”ח לחודש
  • חבילת טלפוניה בינלאומית: 60 דקות שיחה לחודש ליעדים פופולריים, 50 ש”ח לחודש
  • חבילת סלולר: 20GB גלישה, 100 דקות שיחה, 100 הודעות SMS, 60 ש”ח לחודש

לסיכום, אקספון היא חברת תקשורת מובילה בישראל, המציעה מגוון רחב של שירותים מתקדמים במחירים אטרקטיביים. עם שירות לקוחות מקצועי ותשתית איכותית, אקספון היא הבחירה המושלמת לכל מי שמחפש פתרון תקשורת מקיף ואיכותי.

כל הדרכים ליצור קשר עם אקספון שירות לקוחות

טלפון שירות לקוחות: 3018*

שעות פעילות המוקד – ימים א’-ה’ 08:00-16:00, שישי וערבי חג 08:00-13:00

מוקד לקהל חרדי – 1-700-018-700 (בעלות שיחה מפוצלת)

פקס – 03-9254433

מייל שירות לקוחות 018 אקספון – service@018.co.il

018 אקספון תמיכה טכנית אינטרנט:

3018* שלוחה 2

פקס: 03-9254433

שעות פעילות מוקד תמיכה טכנית – 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

כתובת למשלוח דואר:

מרתון 018 אקספון בע”מ, רח’ האודם 1, ת.ד. 7616, פתח תקווה, 4951784

אקספון ברשתות החברתיות

נציב תלונות הציבור אקספון

פניות הציבור

במייל – ombudsman@018.co.il

בפקס – 03-9254433

טיפים לפניה לשירות לקוחות אקספון:

לפני הפנייה:

  • הגדירו את הבעיה.
  • הכינו מידע רלוונטי.
  • נסו לפתור את הבעיה באופן עצמאי.

במהלך הפנייה:

  • היו סבלניים.
  • היו ברורים ותמציתיים.
  • בקשו הבהרות.
  • רשמו את פרטי השיחה.

לאחר הפנייה:

  • עקבו אחר הטיפול.
  • שתפו את חוויתכם.

טיפים נוספים:

  • השתמשו בערוץ התקשורת המתאים.
  • השתמשו בשעות פעילות שירות לקוחות.
  • השתמשו בשירות לקוחות מקוון.
עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!