חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמריקן לייזר קביעת תורים / ביטול תור

אמריקן לייזר היא חברה אשר מספקת טיפולי אסטתיקה במגוון תחומים. בין הטיפולים הפופולריים ביותר של אמריקן לייזר, הסרת משקפיים בלייזר, טיפולי הסרת שיער בלייזר בהתאמה אישית, חברה מקפידה לעבוד על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר ומציעה שילוב של טכנולוגיה מתקדמת וצוות מקצועי ומיומן.

כיום רשת אמריקן לייזר מציעה סניפים רבים הפזורים בכל רחבי המדינה. החברה מעניקה ללקוחותיה שירות ברמה הכי גבוהה שיש כמו גם חדרי טיפול משוכללים ומרווחים. אמריקן לייזר מציעה מגוון דרכים לקבוע תור, תוכלו להזמין תור באופן מקוון או לבקש לדבר עם נציג אנושי ויחד לתאם את התור המבוקש.

רשת אמריקן לייזר מאפשרת ללקוחותיה לעשות מגוון רב של פעולות דרך אתר האינטרנט. ניתן לבצע הזמנה של תור או לבטל תור קיים. הדרך לקבוע תור מאוד נוחה ופשוטה, כדי לבצע את ההזמנה יש להיכנס לאתר אינטרנט של רשת אמריקן לייזר (קישור מצורף למטה).

בחלק התחתון של הדף יש טופס פניה אותו צריך למלא, יש להכניס את הפרטים המבוקשים, שם ושם משפחה, גיל, מייל וטלפון, לאחר מכן יש לבחור את התחום בו אתם מעוניינים ולרשום את תוכן הפנייה. במידה ואתם מעוניינים לדבר עם נציג יש להתקשר למספר שמצורף למטה.

במידה וכבר הזמנתם תור אך אתם מעוניינים לבטל אותו אמריקן לייזר מאפשרת לעשות זאת במספר דרכים. ניתן להתקשר למוקד זימון התורים ולבטל את התור מול נציג אנושי, ניתן לפנות לאמריקן לייזר דרך הוואטסאפ (המספר מצורף למטה), כמו כן ניתן לבטל את התור דרך הפייסבוק של רשת אמריקן לייזר

כל הדרכים לקבוע או לבטל תור - אמריקן לייזר

זימון תורים בווטסאפ: 054-8632020

זימון תורים נציג אנושי במספר: 1-700-70-70-60 (שלוחה 2)

שעות פעילות מוקד זימון תורים:  בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה: 9:00 עד 17:00  ביום שישי החל מהשעה: 9:00 עד 12:00

שירות לקוחות מייל: sherut@americanlaser.co.il

אמריקן אקספרס ברשתות החברתיות

5/5 - (2 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!