חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמזון שירות לקוחות

החברה האמריקאית אמזון נחשבת לפורצת דרך בכל הקשור למסחר אלקטרוני. אמזון הוקמה בשנת אלף תשע מאות תשעים וארבע והייתה בין החברות הראשונות בעולם בתחום של מסחר באינטרנט. בתחילת דרכה אמזון הציעה מכירה של ספרים, עם הזמן החברה החלה להציע מוצרים נוספים כגון, תקליטים ודיסקים, סרטי וידאו, מוצרי אלקטרוניקה שונים, בגדים ועוד מגוון של מוצרים שונים.

לאורך השנים חברת אמזון צמחה בצורה מדהימה והחל להציע שירותים נוספים, אמזון הייתה החברה הראשונה שהציעה קורא ספרים אלקטרוני ובמקביל פתחה גם חנות ספרים להורדה. בשנת אלפים ושש החברה החלה להציע שירותי מחשוב ענן. כיום אמזון ממוקם במקום האחת עשרה כאתר הנצפה ביותר באינטרנט.

חברת אמזון מעסיקה כמעט מיליון עובדים בכל רחבי העולם, אמזון היא חברת ענק אשר דואגת להעניק ללקוחותיה שירות לקוחות מהיר ויעיל. אמזון שירות לקוחות עושים את כל המאמצים לספק מענה טוב ומהיר ללקוחות החברה, בכל שאלה בקשה או תלונה. חברת אמזון מציעה מגוון דרכים ליצור איתם קשר, אספנו עבורכם את כל ערוצי התקשורת של שירות לקוחות אמזון

כל הדרכים ליצור קשר עם אמזון שירות לקוחות

טלפון שירות לקוחות: 1-206-922-0880 או 1-888-280-4331

טלפון נוסף: 1-888-280-3321

שעות פעילות המוקד: כל השנה עשרים וארבע שעות ביממה

מייל שירות לקוחות: cis@amazon.com

מייל החזרות: cs-reply@amazon.com

פורום תמיכה ציבורי אמזון: לחצו כאן

מחיקת חשבון אמזון: לחצו כאן

כתובת למשלוח דואר:
כתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות: Amazon.com, Inc. Customer service PO Box 81226 Seattle, WA 98108-1226, US

אמזון ברשתות החברתיות

נציב תלונות הציבור אמזון

הגשת תלונה על אמזון

ניתן להגיש תלונה באתר של אמזון בתהליך מאוד פשוט, ראשית יש להיכנס לחלון הפרופיל האישי שלכם באמזון, יש להיכנס אל עמד ההזמנות ולבחור את ההזמנה המתאימה. לאחר בחירת ההזמנה יש ללחוץ על הקישור עזרה, שם תוכלו למלא את פרטי התלונה וגם לעקוב אחר הסטטוס של הבקשה בעתיד.

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!