חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תקלה בקביעת תורים? ככה תמצאו תור לחידוש דרכון!

בתכנית משחקי כיס בערוץ 11 חשפו שיטה איך להשיג תורים לחידוש דרכון במערכת זימון תורים של מרשם האוכלוסין. אין תורים קרובים לחידוש דרכון? אל דאגה, לפי רשות האוכלוסין וההגירה לא מדובר בבאג אל בפיצ’ר שמאפשר למצוא תור קרוב לחידוש דרכון.

למה אין תור קרוב לחידוש דרכון? משחקי הכיס מצאו את הסיבה!

התאריך בדרכון עומד לפוג? אם הדרכון פג תוקף או התאריך קרוב לסיום, עליכם לחדש את הדרכון דרך אחד מסניפי רשות האוכלוסין וההגירה (הנפקה או חידוש תעודות זהות ודרכונים, ביומטרי).
מרבית האזרחים כבר הבינו שכדי לקבל שירות וכדי לחסוך בזמן, צריכים להזמין תור לחידוש דרכון – הדרך היחידה לעשות זאת היא דרך הזמנת תור באופן מקוון לסניף רשות האוכלוסין וההגירה תחת משרד הפנים.
אם ניסיתם לקבוע תור באינטרנט לחידוש דרכון או חידוש תעודת זהות, ככל הנראה נתקלתם בבעיה ולא מצאתם תורים פנויים לימים והשבועות הקרובים בסניף הקרוב אליכם ואפילו בסניפים בערים הקרובות אליכם.

בתכנית “משחקי הכיס” שמשודרת בכאן 11 הציפו את הבעיה, מנחה התכנית שאול אמסטרדמסקי הסביר שגר בירושלים וחיפש תורים בסניף המרכזי ולא מצא תורים קרובים, אמסטרדמסקי ניסה סניפים נוספים בירושלים ולא מצא תורים קרובים אלא רק בעוד מספר חודשים.
הבעיה אינה רק לירושלים, בכאן 11 הציפו בעיה של ישראלים רבים – בכל סניף בישראל לא נמצאו תורים קרובים אלא רק בעוד מספר חודשים.

תורים אונליין: איך מוציאים תור קרוב לחידוש דרכון?

מסתבר שיש פתרון לתעלומה המסתורית של “מחסור בתורים”, אמסטרדמסקי צייץ על כך וקיבל טיפים ממספר אנשים עם האפשרות לתורים קרובים לחידוש דרכון.
כל מה שצריך לעשות זה לקום בבוקר ולנסות לקבוע תור, אמסטרדמסקי ניסה לפי השיטה שהומלצה לו ואחרי שניסה בשנית לקבוע תור בבוקר ובחר בסניף שלו, גילה להפתעתו מספר רב של תורים פנויים קרובים.
למרות התהליך המוזר מדובר על פריצת דרך של ממש, עכשיו שתהליך העבודה של רשות האוכלוסין לקביעת התורים נחשף, ניתן לקבוע תור למרשם אוכלוסין לסניף הקרוב לביתכם ולא להרחיק לערים השכנות או יותר מכך.

אם כך, למה רשות האוכלוסין וההגירה מאפשרת לקבוע תור רק בבוקר?

בכאן 11 הסבירו שבהנהלת מרשם האוכלוסין טוענים שלא מדובר בתקלה או בבאג אלא “בפיצ’ר” והדבר נעשה בכוונה.
הנהלת מרשם האוכלוסין סיפקה הסבר מעניין לסוגיה, הנהלת מרשם האוכלוסין לא מנהלת את התורים במערכת ניהול ארצית, אלא כל סניף מנהל את התורים באופן נפרד וכל סניף “משחרר” את התורים בכל בוקר מחדש.
לא צריך להיות מומחה לניהול תורים כדי להבין שזו לא השיטה היעילה.
אך עד שהדבר יוסדר בצורה ארצית, מומלץ לקום מוקדם בבוקר ולנסות לקבוע תור.

האם אפשר להגיע למרשם האוכלוסין בלי לקבוע תור מראש?

חלק מהסניפים מתחשבים באוכלוסייה המבוגרת וגם בבלגן ששיטת קביעת התורים יצרה, אזרחים מדווחים שהמתינו בחוץ עד שנכנסו בלי תור ונרשמו דיווחים על תור משולב אנשים ללא תור ואנשים עם תור מראש.
לא ניתן להבטיח בוודאות שיקבלו אתכם ומומלץ לקבוע תור מראש לחידוש דרכון או ביצוע פעולות נוספות במרשם האוכלוסין.

כדי לקבוע תור באינטרנט לחידוש או הנפקת דרכון ותעודת זהות – לחצו כאן.
טיפים בנושא זימוני תורים:
הזינו את מספר הטלפון שלכם שיהיה זמין תמיד, אשרו שאתם “לא רובוט” ולחצו “שלח”, הזינו את הקוד שנשלח אליכם ב SMS ולחצו “התחברות” (מומלץ לסמן “זכור אותי”).

בשלב הבא מצאו מיקום, הזינו את העיר בשורת החיפוש ובחרו את הסניף הרצוי.
בחרו בשירות הרצוי, הזינו מספר תעודת זהות ולחצו “המשך”.
בסיום הזינו מספר נייד ובחרו את תאריך ושעת התור הרצויים.

4.6/5 - (61 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!