חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילו כישורים צריכים לניהול שירות לקוחות בתחום הפיננסים?

בעוד שהמובן של שירות לקוחות מוצלח מהווה את הגביע הקדוש של כל ארגון, חברה או בית עסק, הדבר מקבל משנה חשיבות כאשר חושבים על שירות הלקוחות בתחום הפיננסים. יש כל מיני קווים מנחים שיהפכו את שירות הלקוחות של התחום הפיננסי למוצלח, ועליהם נעמוד בהמשך. טוב תעשו באם תיהנו מקריאה מתחילת המאמר ועד לתומו, ובין יתר הדברים תמצאו את התשובה המוחצת לשאלה – אילו כישורים צריכים לניהול שירות לקוחות בתחום הפיננסים?

למה צריך בכלל ייעוץ כלכלי למשפחה?

בעוד מרבית בני האדם מייחסים חשיבות רק להיבט של הניהול השוטף בכלכלת הבית, קרי – הוצאות והכנסות, יש עוד שלושה צדדים למטבע, כגון – מימוש יעדים ואופן ההתנהלות, דיור ומשכנתא, ואף ניהול סיכונים כלכליים. זה ממש לא פשוט לנהל את כלכלת המשפחה, ורבות את המשפחות שעושות טעויות באופן קבוע, על כן הן מבינות שהגיע הזמן לשכור את השירותים של יועץ כלכלי למשפחה, ועל מנת להבין “למה זה כל כך טוב ליהודים”, נשטח בפניכם עכשיו את הסיבות המרכזיות לכך –

  • היועץ הכלכלי למשפחה, ממרום ניסיונו, מבין בדיוק כיצד התמונה תיראה לשנים הבאות, ויודע מה הם יחסי הגומלין העכשוויים והעתידיים של המשפחה.
  • היועץ הכלכלי למשפחה ילווה אתכם לסידור העניינים בבנק שלכם.
  • בניגוד אליכם, כאשר אתם מגיעים להחלטות מנקודת ראייה אמוציונלית, היועץ הכלכלי למשפחה חף מזה ויכול להתבונן נכונה על מנעד רב של נתונים, תוך כדי זיהוי עובדות נסתרות לשם חישוב המשוואה הנכונה, מכורח יכולתו להביא לשולחן את השאלות הכי נכונות.
  • היועץ הכלכלי למשפחה בהחלט אובייקטיבי, ונמנע מלערב את אמונותיו שלו עם שלכם.
  • היועץ הכלכלי למשפחה ישקף לכם את הדילמות הכלכליות שלכם, שלמרות שלפעמים הן ייראו מובנות מאליהן, אבל ההשלכות שלהן עשויות להיות הרות גורל עבורכם..

האם כישורי תקשורת ברורים מספיקים לשם ניהול שירות לקוחות בתחום הפיננסים?

יתכן שזה יישמע לכם כברור מאליו, אבל המון נציגים של שירות לקוחות בתחום הפיננסיים לא ממש מצליחים לתקשר עם הלקוחות שלהם. בעצם, על פי מנעד רב של מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי שלושים ושלושה אחוזים מהלקוחות טוענים ששירות לקוחות בתחום הפיננסים יימצא כאפקטיבי במתן מענה יעיל. כאשר שירות הלקוחות מתבלט בשפה שאיננה ברורה, מלמולים או איבוד המיקוד – כל אלו בהכרח מהווים מקור לחוסר שביעות הרצון של הלקוחות. עד כמה ששירות הלקוחות בתחום הפיננסי יהיה חיובי, אמפתי או מקצועי, יש לחדד את כישורי התקשורת שלו, ויהי מה.

עד כמה נדרשת האמפתיה לשם ניהול שירות לקוחות בתחום הפיננסים?

אין רשימה של נציגים של שירות לקוחות בתחום הפיננסיים עם כישורים שלמה בלי יכולת האמפתיה, בעוד יכולת שכזאת פירושה להבין את הרגשות של הזולת, כמו גם להיטיב להבין את נקודת המבט שלו. תיקחו בחשבון כי בשיעור של שבעים אחוזים מחוויית הקניות של הלקוחות מבוססת על האופן שהם מרגישים שמתייחסים אליהם.

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!