חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זימון תור אונליין בית חולים איכילוב

רוצים לבצע קביעת תורים עבור בית חולים איכילוב? תוכלו לבצע זימון תורים אונליין בקלות ובמהירות לכל מחלקה או בדיקה באיכילוב! להלן מדריך שיסביר לכם כיצד להזמין תור לשירותי בית החולים איכילוב!

המערכת המתקדמת ביותר לקביעת תורים מבין בתי החולים שסקרנו היא המערכת שאיתה משתמשים בבית החולים איכילוב, הכוללת אפשרויות נוחות לבחירה ועד לקביעת יום ושעה ללא צורך בסיוע טלפוני או בהחזרת תשובה בדוא”ל.
השלב הראשון בזימון תור אונליין למרפאות בית החולים איכילוב הוא בהזמנת מספר ת.ז ותאריך לידה, לאחר הצלבת הנתונים עם מאגר משרד הפנים (העורכת כשנייה אחת בדיוק), האתר יאשר את הנתונים ויעביר אתכם לשלב הבא.
לאחר אישור הנתונים שלכם, תוכלו לחפש שם מרפאה או שם בדיקה לזימון תור אונליין, המערכת תאפשר לכם לחפש לפי התחלה של השם ותציע לכם אפשרויות קרובות.
לאחר שבחרתם תחום מסוים, איכילוב יאפשרו לכם לבחור מבין כל השירותים המתאימים תחת חיפוש זה, במידה ובחרתם במרפאה הכוללת מספר התמחויות, תצטרכו לבחור את ההתמחות שאותה אתם צריכים.
בסיום הבחירה, האתר יעביר אתם למסך לבחירת תאריך הבדיקה ושעת הבדיקה בהתאם לנוחות שלכם – כל מה שצריך הוא לבחור ולזמן תור אונליין.

זימון תורים איכילוב
זימון תורים איכילוב

שלבים:

  1. מזינים תעודת זהות ותאריך לידה (חשוב שתאריך הלידה יהיה מלא – לדוגמא 19/07/1964)
  2. מבצעים אימות ברכיב לפי תמונה – אימות פשוט שבו תצטרכו לבחור את התמונות שהמחשב רוצה שתבחרו (לדוגמא דקלים, אז תצטרכו לבחור 2-4 תמונות עם דקלים, או אוטובוסים, רמזורים וכו’..כדי למנוע מילוי של הטופס על ידי רובוטים וספאם)
  3. אחרי שהמשכתם לשלב הבא מזינים בטאב שנפתח
  4. לאחר מכן ייפתחו 2 חלוניות. אחת של שירותים בתחום הבדיקה או המרפאה שבחרתם בסעיף קודם, השנייה התמחות ספציפית של המרפאה או הבדיקה שבחרתם בסעיף קודם.
  5. ואז ייפתח לכם חלון עם תורים עתידיים אופציונליים למרפאה או לבדיקה שבחרתם כולל אפשרות לסמן בוקר/צהריים/ערב או העדפות אחרות כולל שעות פעילות של המרפאה ופרטי קשר.
  6. סימון יום ושעה נוחה לכם ואז תצטרכו לרשום טלפון וכתובת אימייל ולאשר הגעה. כמו כן, תוכלו לסמן אם אתם מטופלים כבדי שמיעה בכדי שיוכלו להיערך להגעתם בהתאם.
זימון תור לאיכילוב
זימון תור לאיכילוב
קביעת תורים איכילוב
קביעת תורים איכילוב
5/5 - (2 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!