חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיכובים, תורים וטיסות

זו שאלה שהתלבטה במשך שנים. יש הסבורים שחובה להגיש מים לאנשים שממתינים בתור, בעוד שאחרים חושבים שאין צורך בכך.

האם חובה על פי חוק בישראל להגיש מים לאנשים שממתינים בתור?

עסקים רבים החלו לספק מים בחינם ללקוחות שממתינים בתור, מה שגרם למחלוקת אם זה רעיון טוב או לא, כי בסופו של דבר אם יש תורים ארוכים ויהיה ביקוש למים, זה הפסד כספי לעסק.

אין חובה לשרת אנשים הממתינים בתור למים. למעשה, זה שיקול דעת פרטית של בעלי העסק.

בעולם הנוכחי, מקובל להציע מים לאנשים הממתינים בתור. לנוהג זה שורשים בארצות הברית, שם נדרשו עובדי השירות לספק מים בחינם במהלך המאה ה-19.

אז, האם חובה להגיש מים לאנשים שמחכים בתור?

התשובה היא לא, אין חובה להגיש מים לאנשים שממתינים בתור. על פי קוד ארצות הברית, סעיף 7(א) של שירות הפארקים הלאומיים (NPS), אין חובה על זכיין לספק מים לאנשים הממתינים בתור. כמו כן, אין צורך מזכיין להציע אוכל או שתייה בזמן שהם ממתינים בתור.

מה לגבי המתנה לטיסה שמתעכבת? האם מחויבים להגיש לי מים ואוכל בזמן שאני עומד בתור?

אם אתם ממתינים בתור לשירות שצפוי לארוך פחות מ-30 דקות והשירות מופרע בגלל אירוע בלתי צפוי כמו טיסה מאוחרת, חברת תעופה תציע לכם בדרך כלל אוכל ומים. אם אתם ממתינים בתור לטיסה, לחברת התעופה אין חובה להגיש לכם מים או אוכל. הם לא נדרשים לספק אותו כי הם לא יוכלו למכור אותו בטיסה.

אם טיסה מתעכבת בשבילי, מגיע לי משהו בזמן ההמתנה?

זה יהיה תלוי במדיניות החברה. חברות תעופה מסוימות אינן מגישות אוכל או שתייה בזמן עיכובים, אלא אם הנוסעים רכשו זאת מראש או אם נוכחת דיילת ואחד הנוסעים פונה אליה והיא מסכימה.

כשאתם ממתינים בתור, חשוב לשמור על קור רוח ולהיות סבלני. אולי לא תוכל לעזוב את התור, אבל אתה עדיין יכול ליהנות מהחוויה שאתם בטרמינל ולבקש מנוסע אחר לשמור על מקומכם או מהנוסעים שטסים איתכם ללכת לקנות לכם מזון ושתיה מאחד החנויות בדיוטי פרי. לפעמים יש בשדה אופציה לקנות בקבוק רב פעמי עם מזכרת של המקום. לדוגמא בשדה תעופה של מדריד תוכלו לעשות חריטת שמכם על בקבוק רב פעמי של ריאל מדריד או אתלטיקו מדריד עם או בלי התמונה שלכם, כך תוכלו למלא כמה פעמים מים בקולרים ולא תצטרכו כל פעם לקנות בקבוק שתיה חדש..אחלה מתנה שימושית לעצמכם ומזכרת מהטיול. במקביל בשדה תעופה של שארם א שייח’ (מצריים) אפשר לעשות חריטה על לוח שש בש עם הדגל של מצריים וכך לשחק ולהעביר את הזמן במשחק כיפי אם הטיסה מתעכבת או אם יש לכם קונקשן.

איך עוקפים תורים בטרמינל לפני עלייה למטוס? צריך כרטיס מיוחד?

ניתן לעקוף את התורים בטרמינל לפני העלייה למטוס באמצעות כרטיס מיוחד. כדאי לדעת שאין צורך לעמוד בתור שעות ארוכות כשיש לכם כרטיס מיוחד.

נקודת הבידוק הביטחונית בשדה התעופה היא אחד החלקים המלחיצים ביותר בכל מסע. תמיד יש תורים ארוכים, וקשה לדעת כמה זמן נשאר לך כדי לעבור לפני שהטיסה שלך יוצאת.

אחת הדרכים להימנע מתורים אלו היא באמצעות כרטיס טרקלין של שדה תעופה המאפשר לכם לעקוף את עמדות הבידוק הביטחוניות ולהיכנס היישר לטרקלין שדה התעופה בו תוכלו להירגע ולחכות לטיסה בשלום.

לפני העלייה לטיסה, ייתכן שתידרשו להמתין שעות בתור. ישנן שתי דרכים לעקוף זאת: או על ידי קבלת כרטיס מיוחד או על ידי כניסה לרשימת ההמתנה.

התורים הארוכים בטרמינל שדה התעופה עלולים להיות מייאשים וגוזלים יותר זמן ממה שאתה חושב. אבל, אם יש לך קצת סבלנות ואתה יודע מה לעשות מראש, אז זה יכול להיות די קל לעבור אותם.

במקרים מסוימים, שדות התעופה מציעים טרקליני נמלי תעופה המאפשרים לנוסעים לעקוף את התורים וליהנות ממשקה או ארוחה לפני העלייה למטוס בתשלום כמובן.


הכתבה בחסות חלום חרוט

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!