חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זימון תור אונליין בדואר ישראל הוא הגורם העיקרי לשיפור השירות

ספוילר קצר למאמר עבורכם, בדואר ישראל רחוקים מלהיות מצטייני שירות ולמרות זאת, באמצעות זימון תור אונליין לסניפי דואר ישראל, חל שיפור משמעותי בשירות דואר ישראל המביא את רמת השירות לרמה סבילה.

ללא זימון תור אונליין דואר ישראל היו קורסים

דואר ישראל סבל ועדיין סובל באופן מסוים ממיצוב גרוע בכל נושא השירות, האזרחים הישראלים המחפשים את הדואר, חבילות רשומות וכל פעולה הנעשית תחת אחראיות דואר ישראל קיבלו למעשה מענה שירותי ברמה הנמוכה ביותר שניתן להציע בהתאם לעידן המתקדם.
טרם עידן זימון תור אונליין מראש בדואר, דו”ח מבקר המדינה קבע כי בשנים 2015-2017 התנהלה בדואר ישראל אנדרלמוסיה של ממש, בין היתר ציין המבקר כי דואר ישראל סבל משירות ברמה ירודה, זמני המתנה ארוכים וחבילות שנעלמות עקב ליקויים חמורים ורבים הכוללים במגוון רחב של תחומים.
במסגרת סקר שבוצע מטעם מבקר המדינה על השנים שנבדקו, נחשפו תוצאות שביעות רצון נמוכות, ביניהן למעלה מ 55% מהנשאלים אינם מרוצים מהשירות של דואר ישראל ולעומתם רק כ – 17% מרוצים בלבד (כל היתר השיבו תשובה ניטראלית).

קביעת תור לדואר ישראל
קביעת תור לדואר ישראל

השנים שעברו היו שנים שחורות לרמת השירות של דואר ישראל, בעידן זימון תור אונליין בבחירת הסניפים השונים, רמת השירות של הדואר עלתה בעשרות מונים וזמן ההמתנה לכל תור ירד.
בשנתיים האחרונות דואר ישראל עודד אזרחים רבים להזמין תור אונליין מראש בסניף לבחירתו ובכך שיפר את רמת השירות, את אורך התורים ואת זמן ההמתנה.
לדו”ח המבקר ענו בדואר כי עיקרו בשנים 2015-2016 ואישרו שהדואר היה בעבר במשבר רציני, אך גם בהתאם לדו”ח המבקר דואר ישראל ביצע תיקוני ליקויים רבים ומלבד זימון תור אונליין, דואר ישראל שיפרו התפעול באמצעות בית מיון ארצי ומרכזי חלוקה נוספים כדוגמת נקודות שירות בתוך רשתות השיווק.
למרות שעדיין חבילות רבות אינן מגיעות ליעדן, אלמנט השירות שבו בוצע שיפור שירות מובהק הוא האפשרות לזימון תור אונליין לסניפים בדואר ישראל, אפשרות תור אונליין בדואר מאפשרת חלוקה מסודרת יותר של התורים וזמני ההמתנה ובכך התורים והזמנים בסניפים השונים של הדואר מתקצרים.

זימון תור אונליין? כולם כבר שם

דואר ישראל מאפשר זימון תור אונליין בכ- 420 סניפי דואר ברחבי הארץ, את התור אונליין בדואר ניתן להזמין דרך האינטרנט או באמצעות הנייד (באתר או באפליקציה של הדואר), לבחור בסניף הדואר לבחירתכם ולקבל שירות בשעה ובסניף שבחרתם.
בהתאם לדיווח דואר ישראל, זמן ההמתנה הממוצע למזמינים תור אונליין הוא כ – 5 דקות בלבד ולמרות זאת, נכון להיום רק עשירית מהלקוחות של הדואר בוחרים להזמין תור אונליין מראש.

למרות נתוני השימוש הנמוכים יחסית בדואר, מגמת עלייה בזימון תורים אונליין מורגשת בכל החברות והמוסדות השונים המציעים את השירות המתקדם.
ברשימה המתעדכנת של תורים4You, מלבד זימון תור אונליין בדואר ישראל תוכלו למצוא חברות רבות ובניהן קופות החולים השונות (מאוחדת/כללית/לאומית/מכבי), הנפקת דרכון ביומטרי, טיפת חלב וחברות רבות נוספות הנמצאות ברשימת החברות המאפשרות הזמנת תור אונליין.

זה משתלם לכולם

זימון תור אונליין משתלם לחרה וללקוח, בזמן שחברה כמו דואר ישראל המספקת את השירות נהנית משיפור משמעותי בשירות הלקוחות ואף חוסכת כספים רבים הקשורים להוצאות שירות לקוחות – גם הלקוחות חוסכים זמן רב של המתנה ואף כסף המתבזבז בכל התהליך.
עם רשימה מתעדכנת ומפורטת, קישור לכל גוף המציע זימון תור אונליין והכל בחינם – תורים4You מרווחים בעיקר אזרחים מרוצים הנהנים משיפור השירות דרך זימון תור אונליין בדואר ישראל ובחברות רבות נוספות.

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!