חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זימון תורים מיפוי עצמות כללית / מכבי / מאוחדת / אסותא

זימון תורים מיפוי עצמות כללית / מכבי / מאוחדת / אסותא

כללית

כדי לקבוע תור למיפוי עצמות בקופת החולים כללית, ניתן להתקשר למוקד זימון התורים בטלפון 3639*. לאחר שתענה על מספר שאלות, תתבקש לספק את פרטיך האישיים, כולל מספר תעודת הזהות שלך. לאחר מכן, תוכל לבחור את המיקום והתאריך המועדפים עליך לתורים זמינים.

ניתן גם לקבוע תור למיפוי עצמות באתר האינטרנט של קופת החולים כללית. כדי לעשות זאת, תצטרך להיכנס לאתר, להזין את פרטיך האישיים ולבחור את השירות הרצוי. לאחר מכן, תוכל לבחור את המיקום והתאריך המועדפים עליך לתורים זמינים.

מכבי

כדי לקבוע תור למיפוי עצמות בקופת החולים מכבי, ניתן להתקשר למוקד זימון התורים בטלפון 3555*. לאחר שתענה על מספר שאלות, תתבקש לספק את פרטיך האישיים, כולל מספר תעודת הזהות שלך. לאחר מכן, תוכל לבחור את המיקום והתאריך המועדפים עליך לתורים זמינים.

ניתן גם לקבוע תור למיפוי עצמות באתר האינטרנט של קופת החולים מכבי. כדי לעשות זאת, תצטרך להיכנס לאתר, להזין את פרטיך האישיים ולבחור את השירות הרצוי. לאחר מכן, תוכל לבחור את המיקום והתאריך המועדפים עליך לתורים זמינים.

מאוחדת

כדי לקבוע תור למיפוי עצמות בקופת החולים מאוחדת, ניתן להתקשר למוקד זימון התורים בטלפון 3833*. לאחר שתענה על מספר שאלות, תתבקש לספק את פרטיך האישיים, כולל מספר תעודת הזהות שלך. לאחר מכן, תוכל לבחור את המיקום והתאריך המועדפים עליך לתורים זמינים.

ניתן גם לקבוע תור למיפוי עצמות באתר האינטרנט של קופת החולים מאוחדת. כדי לעשות זאת, תצטרך להיכנס לאתר, להזין את פרטיך האישיים ולבחור את השירות הרצוי. לאחר מכן, תוכל לבחור את המיקום והתאריך המועדפים עליך לתורים זמינים.

אסותא

כדי לקבוע תור למיפוי עצמות בבית החולים אסותא, ניתן להתקשר למוקד זימון התורים בטלפון 03-7644444. לאחר שתענה על מספר שאלות, תתבקש לספק את פרטיך האישיים, כולל מספר תעודת הזהות שלך. לאחר מכן, תוכל לבחור את המיקום והתאריך המועדפים עליך לתורים זמינים.

ניתן גם לקבוע תור למיפוי עצמות באתר האינטרנט של בית החולים אסותא. כדי לעשות זאת, תצטרך להיכנס לאתר, להזין את פרטיך האישיים ולבחור את השירות הרצוי. לאחר מכן, תוכל לבחור את המיקום והתאריך המועדפים עליך לתורים זמינים.

הערות

  • זמני המתנה למיפוי עצמות עשויים להשתנות בהתאם לקופה ולבית החולים.
  • מומלץ לתאם תור למיפוי עצמות כמה שיותר מוקדם, במיוחד אם אתה זקוק לשירות במהירות.
  • אם אתה זקוק לסיוע בתיאום תור למיפוי עצמות, תוכל לפנות לרופא המטפל שלך.

מהי בדיקת מיפוי עצמות?

מיפוי עצמות היא בדיקת הדמיה המשתמשת בחומר סימון רדיואקטיבי כדי לזהות שינויים בעצמות. חומר הסימון נקלט במיוחד באזורים שבהם יש פעילות רבה של פירוק עצם או של בניית עצם. ההדמיה מאפשרת להראות תהליכים שונים בעצמות ובפרקי הגוף, כמו שברים, בעיות באספקת הדם, דלקות מפרקים ואף גידולים סרטניים.

במהלך הבדיקה, רופא או טכנאי מזריק דרך הווריד שלך חומר סימון רדיואקטיבי המכיל טכנציום-99. החומר מתפזר דרך מחזור הדם שלך ומגיע לעצמות. לאחר כ-2-3 שעות, תשכבי על שולחן בדיקה במרכז של מצלמה מיוחדת. המצלמה קולטת את הקרינה הנפלטת מחומר הסימון ומעבדת את הנתונים לתמונה של עצמותיך.

מיפוי עצמות היא בדיקה בטוחה יחסית, אך היא עלולה להיות מלווה בתופעות לוואי קלות, כגון כאבי ראש קלים, עייפות ובחילות.

מיפוי עצמות משמש לאבחון מגוון רחב של מחלות עצם, כולל:

  • שברים
  • דלקת מפרקים שגרונית
  • זיהומים בעצמות
  • גידולים סרטניים בעצמות
  • מחלות מטבוליות של העצמות, כגון אוסטאופורוזיס

בדיקת מיפוי עצמות יכולה להיות כלי רב עוצמה לאבחון מחלות עצם.

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!