חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית הדין הרבני פתח תקווה זמני קבלת קהל – כל הפרטים להזמנת תור אונליין + חיפוש תור מהיר ייחודי

מחפשים איך להזמין תור? קביעת פגישה אונליין? זימון תור באינטרנט? בית הדין הרבני פתח תקווה זמני קבלת קהל – כל הפרטים להזמנת תור אונליין + חיפוש תור מהיר ייחודי

בית הדין הרבני פתח תקווה זמני קבלת קהל – כל הפרטים להזמנת תור אונליין + חיפוש תור מהיר ייחודי בית הדין הרבני פתח תקווה זמני קבלת קהל
בית הדין הרבני פתח תקווה זמני קבלת קהל – להזמין תור אונליין באופן קל ונוח. קביעת תורים, הזמנות תורים באינטרנט

כתובת: שפיגל זוסיה 6, פתח תקווה
שעות פעילות:
יום רביעי 8:30–13:30
יום חמישי 8:30–13:30
יום שישי סגור
יום שבת סגור
יום ראשון 8:30–13:30
יום שני 8:30–13:30
יום שלישי 8:30–13:30

זמני קבלת קהל בית הדין הרבני פתח תקווה

בית הדין הרבני פתח תקווה נמצא ברחוב שפיגל 6 בפתח תקווה. שעות קבלת הקהל הם:

  • ימים א’-ה’ בין השעות 13:30-8:30.

הזמנת תור אונליין

ניתן להזמין תור לבית הדין הרבני פתח תקווה באופן מקוון באמצעות אתר האינטרנט של בתי הדין הרבניים. כדי להזמין תור, יש להיכנס לאתר, לבחור את בית הדין הרבני פתח תקווה, את סוג העניין עבורו רוצים להזמין תור, ואת היום והשעה הרצויים. לאחר מכן, יש למלא את הפרטים האישיים ולשלם את דמי הטיפול.

חיפוש תור מהיר ייחודי

בנוסף להזמנת תור אונליין, ניתן גם לבצע חיפוש תור מהיר ייחודי באמצעות אתר האינטרנט של בתי הדין הרבניים. כדי לבצע חיפוש תור מהיר, יש להזין את הפרטים האישיים, כולל מספר תעודת זהות או מספר תעודת זהות של בן הזוג, ואת סוג העניין עבורו רוצים להזמין תור. לאחר מכן, המערכת תציג את התורים הפנויים הזמינים עבור האדם המבקש.

הערות

  • בנות המבקשות להצהיר בפני דיין לצורך קבלת פטור משירות בטחון – יש לבדוק בנוסף גם את שעות נוכחות הדיינים, בפגרות ובחופשות.
  • ניתן גם להזמין תור לבית הדין הרבני פתח תקווה באמצעות הטלפון, במספר 5889*.
5/5 - (1 vote)
מידע בנושא בית הדין הרבני פתח תקווה זמני קבלת קהל – כל הפרטים להזמנת תור אונליין + חיפוש תור מהיר ייחודי תרשמו כאן בשפה חופשית את השירות המבוקש, את שם העיר ואת האופן שבו אתם מבקשים לקבוע ולהזמין ולאחר מכן תקבלו את התוצאה המדויקת והרלוונטית ביותר!

בית הדין הרבני פתח תקווה זמני קבלת קהל – כל הפרטים להזמנת תור אונליין + חיפוש תור מהיר ייחודי זימון תורים עבורך המידע נכון לתאריך: 09/05/2024 00:57 שמחנו לעזור!

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!