לרכבת ישראל יש היסטוריה מעניינת, היא החלה לפעול בסוף המאה התשע עשרה, כאשר הונחה מסילת הרכבת הראשונה שחיברה בין יפו לירושלים. תחילה תחת השלטון העותומני ולאחר מכן תחת שלטונו של המנדט הבריטי. כאשר הוקמה מדינת ישראל הרכבת עברה לידיה של מדינת ישראל אז קיבלה הכרה רשמית תחת השם רכבת ישראל.
כיום רכבת ישראל מחזיקה בשישים ותשע תחנות אשר פזורות ברחבי הארץ כאשר הרכבת מפעילה שש מאות רכבות בכל יום. רכבת ישראל עוברת מהפך משמעותי במסגרת פרוייקט ענק ממדים בו פסי הרכבת מחושמלים ויוכלו לשנע רכבות חשמליות, ללא ספק צעד חשוב אל עבר סביבה ירוקה יותר.
רכבת ישראל כל הזמן ממשיכה להתפתח ולקדם פרויקטים רבים להגדלת פסי המסילות ברחבי המדינה, כמו כן רכבת ישראל דואגת לנוסעיה ומעניקה להם שירות לקוחות בו ניתן לפנות לחברה בכל שאלה בקשה או תלונה. שירות לקוחות רכבת ישראל זמין במגוון ערוצי תקשורת השונים בהם תוכלו למצוא חפץ שאבד לברר את שעת הנסיעה, ולקבל החזר כספי במקרה של תקלה.
כל הדרכים ליצור קשר עם שירות לקוחות רכבת ישראל
טלפון מוקד שירות לקוחות טלפוני: 5770* או 08-6831222
מידע כללי אודות נסיעה ברכבת, לוחות זמנים, תעריפי נסיעה ועוד שלוחה 1
תיאום נסיעה, לסיוע לנוסעים עם מוגבלות שלוחה 2
אבדות ומציאות שלוחה 3 ימים ראשון עד חמישי בין השעות: 06:00 עד 17:00
שירות לקוחות – תלונות ופניות הציבור שלוחה 4 ימים ראשון עד חמישי בין השעות: 08:00 עד 15:00
ימים ראשון עד חמישי בין השעות 06:00 עד 24:00 ימי שישי וערבי חג, 06:00 עד 15:00 מוצ"ש וצאת חג: חצי שעה לאחר צאת השבת, או החג ועד חצות
כתובת למשלוח דואר: יוספטל 1, לוד. מיקוד: 7136801, ת.ד. 757
שירות לקוחות בוואטסאפ
052-3273570
בימים ראשון עד חמישי בין השעות 06:00 עד 20:00
מייל: Pniyotz@rail.co.il
פקס: 03-6104337, 08-6261693
רכבת ישראל מטענים
טלפון: 08-6533445
דואר אלקטרוני: katrielm@rail.co.il
רכבת ישראל ברשתות החברתיות
נציב תלונות הציבור רכבת ישראל
פקס 03-6937443
כתובת למשלוח דואר: רכבת ישראל-מחלקת פניות הציבור, תחנת רכבת ת"א סבידור מרכז ת.ד 18085 מיקוד 61180
מייל: pniyot@rail.co.il