למה לא לקבוע תור בטלפון?

our_team_1קראו את השיחה המציגה שיחה עם נציג שירות לקביעת תור לרופא מסוים דרך הטלפון ולאחר מכן תוכלו להבין מדוע אתם צריכים להזמין תור באינטרנט ולא בטלפון.

פקידת קבלה: נועה מדברת. איך אני יכולה לעזור לך?

שיחה: אני צריך לקבוע פגישה עם ד”ר גורן.

פקידת קבלה: האם אתה יודע את מספר תעודת הזהות שלך שלך? או מספר חבר אישי?

שיחה: לא, סליחה. זה בבית ואני בעבודה עכשיו.

פקידת קבלה: אוקי אין בעיה. מה שמך בבקשה?

שיחה: עידן גרשון.

פקידת קבלה: אוקיי מר גרשון. תמתין רגע על הקו בזמן שאני אנסה למצוא אותך במערכת שלנו, בבקשה.

שיחה: בטח. אין בעיה!

פקידת קבלה: תודה על ההמתנה. עכשיו, מה אתה צריך לעשות? איזה טיפול או סוג שירות אתה צריך?

שיחה: ובכן, אני כבר עם חום כבר יותר משבוע, ואני חושב שאולי יש לי זיהום בחזה או בריאות או משהו. השיעול שלי הולך ומחמיר מדי יום.

פקידת קבלה: הממ. דוקטור גורן תפוס בימים הקרובים. האם אתה חושב שזה יכול לחכות עד יום רביעי?

שיחה: הו, אני באמת מקווה שיהיה לך תור פנוי היום או מחר.. חבל שלא התקשרתי לפניי אם הייתי יודע ככה שאין תורים הייתי מתקשר ביום שהתחלתי להיות חולה. אני צריך קצת אנטיביוטיקה ואני חייב מרשם של הרופא.

פקידת קבלה: למעשה, עכשיו אני רואה במערכת שיש לנו ביטול.. תוכל להגיע היום ב-2 בצהריים אם אתה יכול.

שיחה: ואי מעולה, כן ב-2 אני אגיע. זה נהדר. תודה לך שמצאת.

פקידת קבלה: אין בעיה, מר גרשון. נתראה בעוד שעה בערך.

שיחה זו יכלה להיחסך אם עידן גרשון היה נכנס לפורטל זימון התורים שלנו ובודק באחת מהמערכות המבוקשות אם יש תור פנוי, הוא גם היה חוסך זמן שיחה מיותר עם פקידת קבלה וגם היה רואה שבאותו יום יש ביטול. במידה ומישהו היה מתקשר לפניו ייתכן שהוא היה תופס לו את התור. באינטרנט הכל יותר מהיר והוא יכל לקבוע תוך דקה תור לרופא המבוקש.

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!