חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משרד הפנים קביעת תור תמצית רישום הזמנות אונליין – זימון תור? קביעת תור? כל הפרטים פה!

מחפשים איך להזמין תור? קביעת פגישה אונליין? זימון תור באינטרנט? משרד הפנים קביעת תור תמצית רישום הזמנות אונליין – זימון תור? קביעת תור? כל הפרטים פה!

משרד הפנים קביעת תור תמצית רישום הזמנות אונליין – זימון תור? קביעת תור? כל הפרטים פה! משרד הפנים קביעת תור תמצית רישום
משרד הפנים קביעת תור תמצית רישום- זימון תורים עוד היום. קביעת תור, הזמנה אונליין. מידע חשוב, המלצות, הסברים

תמצית רישום היא מסמך רשמי המכיל מידע על אדם הרשום במרשם האוכלוסין של מדינת ישראל. המידע כולל את שמו, שם משפחתו, מספר תעודת הזהות שלו, מצב אישי, לאום, מקום לידה, מין, שמות ההורים, תאריך לידה, מען עדכני, תאריך עלייה לישראל, תאריך קבלת מעמד תושב ועוד.

תמצית רישום ניתן להנפיק בלשכות רשות האוכלוסין וההגירה, בנציגויות ישראל בחו”ל, באינטרנט ובדואר.

תמצית רישום משמשת למגוון מטרות, כגון:

  • קבלת אזרחות ישראלית
  • קבלת דרכון ישראלי
  • קבלת רישיון נהיגה ישראלי
  • קבלת חינוך בישראל
  • קבלת שירותים רפואיים בישראל
  • קבלת שירותים חברתיים בישראל
  • קבלת הלוואות בישראל
  • קבלת אזרחות זרה

תמצית רישום היא מסמך חשוב שיש לשמור עליו במקום בטוח.

איך קובעים תורים לתמצית רישום?

ניתן לקבוע תור לתמצית רישום באינטרנט או בטלפון.

כדי לקבוע תור באינטרנט, היכנסו לאתר האינטרנט של רשות האוכלוסין וההגירה ולחצו על הכפתור “קבעו תור”. לאחר מכן, בחר את השירות שברצונכם לקבל, כולל תמצית רישום. לאחר מכן, בחר את הלשכה שברצונכם לבקר בה ואת התאריך והשעה שבהם תרצה לבוא. לאחר מכן, הכנס את פרטייך האישיים והשלם את התהליך.

כדי לקבוע תור בטלפון, התקשרו למספר 02-6469442. לאחר מכן, הקש על הכפתור 1 כדי לקבוע תור. לאחר מכן, הקש על הכפתור 2 כדי לקבוע תור לתמצית רישום. לאחר מכן, הקש על הכפתור 1 אם אתה רוצה לקבוע תור בלשכה בישראל או על הכפתור 2 אם אתה רוצה לקבוע תור בנציגות ישראל בחו”ל. לאחר מכן, הקש על הכפתור 1 אם אתה רוצה לקבוע תור ליום חול או על הכפתור 2 אם אתה רוצה לקבוע תור לסוף שבוע. לאחר מכן, הקש על הכפתור 1 אם אתה רוצה לקבוע תור בבוקר או על הכפתור 2 אם אתה רוצה לקבוע תור בצהריים. לאחר מכן, הכנס את פרטייך האישיים והשלם את התהליך.

5/5 - (3 votes)
מידע בנושא משרד הפנים קביעת תור תמצית רישום הזמנות אונליין – זימון תור? קביעת תור? כל הפרטים פה! תרשמו כאן בשפה חופשית את השירות המבוקש, את שם העיר ואת האופן שבו אתם מבקשים לקבוע ולהזמין ולאחר מכן תקבלו את התוצאה המדויקת והרלוונטית ביותר!

משרד הפנים קביעת תור תמצית רישום הזמנות אונליין – זימון תור? קביעת תור? כל הפרטים פה! זימון תורים עבורך המידע נכון לתאריך: 28/04/2024 01:15 שמחנו לעזור!

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!