חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מע”מ סניף באר שבע קבלת קהל הזמנות אונליין – זימון תור? קביעת תור? כל הפרטים פה!

מחפשים איך להזמין תור? קביעת פגישה אונליין? זימון תור באינטרנט? מע”מ סניף באר שבע קבלת קהל הזמנות אונליין – זימון תור? קביעת תור? כל הפרטים פה!

מע”מ סניף באר שבע

קבלת קהל הזמנות אונליין – זימון תור? קביעת תור? כל הפרטים פה! מעמ באר שבע קבלת קהל
מעמ באר שבע קבלת קהל- זימון תורים עוד היום. קביעת תור, הזמנה אונליין. מידע חשוב, המלצות, הסברים

שעות קבלת קהל מע”מ סניף באר שבע

שעות קבלת הקהל של מע”מ סניף באר שבע הן כדלקמן:

  • ימים א’: סגור
  • ימים ב’, ד’, ה’: 8:30-13:00
  • יום ג’: אין קבלת קהל
  • יום ו’: סגור

זמני קבלת קהל מיוחדים

בנוסף לשעות הקבלה הרגילות, מע”מ סניף באר שבע מקיימת גם ימי קבלת קהל מיוחדים, כגון:

  • ימי קבלת קהל לציבור הרחב, במסגרתם ניתן לקבל מידע ושירותים כלליים של מע”מ.
  • ימי קבלת קהל לעסקים, במסגרתם ניתן לקבל ייעוץ והכוונה בנושאי מע”מ.

הזמנת תור אונליין

ניתן להזמין תור לקבלת קהל במע”מ סניף באר שבע באמצעות האתר האינטרנט של מע”מ. כדי להזמין תור, יש להיכנס לאתר, לבחור את סוג השירות הנדרש, ולמלא את הפרטים האישיים והפרטים הרלוונטיים לשירות.

הזמנת תור בטלפון

ניתן להזמין תור לקבלת קהל במע”מ סניף באר שבע גם בטלפון, באמצעות מוקד השירות של מע”מ. מספר הטלפון של מוקד השירות הוא 08-6293333

הנחיות הגעה

כתובת מע”מ סניף באר שבע היא:

  • שדרות שז’ר 31 (בית אושירה), באר שבע

ניתן להגיע למע”מ סניף באר שבע באמצעות תחבורה ציבורית, באמצעות אוטובוסים של אגד, דן, וקואופרטיב גוש דן. ניתן גם להגיע למע”מ סניף באר שבע באמצעות רכב פרטי, והחנייה במקום היא חינם.

מידע נוסף

לקבלת מידע נוסף על שעות קבלת קהל במע”מ סניף באר שבע, ניתן לפנות למוקד השירות של מע”מ בטלפון 08-6293333.

הזמנת תור אונליין

להזמנת תור אונליין למע”מ סניף באר שבע, יש להיכנס לאתר האינטרנט של מע”מ, ולבחור את העיר באר שבע. לאחר מכן, יש לבחור את סוג השירות הנדרש. למשל, אם אתם צריכים להגיש דוח מע”מ, יש לבחור את השירות “הגשת דוח מע”מ”. לאחר מכן, יש למלא את הפרטים האישיים שלכם, כגון שם, שם משפחה, מספר תעודת זהות, ותאריך לידה. יש גם למלא את הפרטים הרלוונטיים לשירות הנדרש, כגון תאריך ההגעה המבוקש. לאחר מכן, יש ללחוץ על כפתור “הזמנת תור”.

הזמנת תור בטלפון

להזמנת תור בטלפון למע”מ סניף באר שבע, יש להתקשר למוקד השירות של מע”מ בטלפון 08-6293333. לאחר חיוג, יש לבחור את העיר באר שבע. לאחר מכן, יש לבחור את סוג השירות הנדרש. למשל, אם אתם צריכים להגיש דוח מע”מ, יש לבחור את השירות “הגשת דוח מע”מ”. לאחר מכן, יש למסור את הפרטים האישיים שלכם, כגון שם, שם משפחה, מספר תעודת זהות, ותאריך לידה. יש גם למסור את הפרטים הרלוונטיים לשירות הנדרש, כגון תאריך ההגעה המבוקש. לאחר מכן, נציג שירות יסייע לכם בהזמנת התור.

5/5 - (1 vote)
מידע בנושא מע”מ סניף באר שבע קבלת קהל הזמנות אונליין – זימון תור? קביעת תור? כל הפרטים פה! תרשמו כאן בשפה חופשית את השירות המבוקש, את שם העיר ואת האופן שבו אתם מבקשים לקבוע ולהזמין ולאחר מכן תקבלו את התוצאה המדויקת והרלוונטית ביותר!

מע”מ סניף באר שבע קבלת קהל הזמנות אונליין – זימון תור? קביעת תור? כל הפרטים פה! זימון תורים עבורך המידע נכון לתאריך: 28/04/2024 15:46 שמחנו לעזור!

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!