חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קביעת תורים בשנת 2019 – רק באינטרנט!

טרנד זימון תורים דרך המחשב או הסלולר בשנת 2019

העולם מתקדם בתנועה מתמדת, ויותר ויותר שירותים נהיים זמינים אונליין דרך המחשב או הטלפון החכם, החל ברכישת מוצרים, וכלה בזימון תורים, וצפייה בתוצאות בדיקות מעבדה. הליך קביעת תור באינטרנט הוא פשוט ויעיל, וכמובן, חוסך זמן המתנה וכוח אדם. כמה מילים ומחשבות על הטרנד החדש בשורות הבאות.

מה שהיה היה

זימון תורים באינטרנט
זימון תורים באינטרנט

בעבר הלא כל כך רחוק, אם היית צריך לקבוע תור לרפואה מקצועית בקופת חולים למשל, היית צריך לחכות שעות בטלפון, לעבור ממזכירה אחת למזכירה שנייה, להמתין עוד כמה דקות, ולבסוף, אם לא נותקת, היית מגיע לאדם שיכול לקבוע לך את התור המיוחל. דקות רבות היו נעלמות מחייך בהמתנה למישהו שיענה לך מעברו השני של הקו, ויוכל לקבוע לך את התור הדרוש.

המתנה לתור ברשויות ומוסדות

המתנה בדואר, ברשויות מקומיות, במשרד הרישוי, בבנק ובמוסדות ממשלתיים אחרים תמיד הייתה עניין הגוזל הרבה זמן שאין לאף אחד לבזבז. כיום ניתן מראש להזמין תור בטלפון, להזמין תור בפלאפון, ואפילו להזמין תור בטאבלט, ובכך לחסוך מעצמכם את ההמתנה הארוכה.

מענה קולי ומערכת ניתוב שיחות

מערכות ניתוב שיחות אמורות לייעל את מערכת הזמנת התורים, ולאפשר לך להגיע לאדם שיכול לעזור לך, מבלי לעבור שרשרת של מזכירות ופקידים בדרך. לפעמים זה באמת עובד, אך פעמים רבות מערכת ניתוב השיחות מסורבלת, ואתה נותר מבולבל, ואינך יודע באיזו אפשרות עליך לבחור, או שכשאתה מגיע למשרד הרצוי, מתברר שדווקא עכשיו הוא סגור. הבעיה עם מערכות לניתוב שיחות היא שהן אוטומטיות, והם אינן בנויות לענות על שאלות, או לטפל במקרים מיוחדים.

פלאי הטכנולוגיה בעידן המודרני בשנת 2019

למזלנו, הקדמה הטכנולוגית מציעה פיתרון מצוין לבעיית זימון התורים – קביעת תור באינטרנט דרך המחשב, הטאבלט, או הטלפון החכם. כשאתה מזמין תור אונליין, אתה לא צריך להמתין שמישהו יעביר אותך למישהו אחר שאולי יוכל לעזור לך (ואולי לא), ואתה חוסך את כל זמן ההמתנה. כמו כן, כשאתה מזמין תור אונליין, אינך כפוף לשעות פעילות המוקד הטלפוני, ואתה יכול להזמין תור במחשב בכל שעה שנוחה לך, ומכל מקום שבו אתה נמצא. יתירה מכך, כשמדובר בתור לבנק, לדואר, או למשרד ממשלתי, אתה חוסך לעצמך זמן המתנה ארוך ובלתי ידוע.

תור קופת חולים לחירשים
תור קופת חולים לחירשים

בחירה חופשית

היכולת להזמין תור באינטרנט מאפשרת לך לבחור בעצמך בדיוק את השירות שאתה צריך. אתה בוחר את המרפאה, את הרופא, את השעה ואת היום, וכך אתה יכול להתאים את התור ללוח הזמנים שלך, במקום להכפיף את לוח הזמנים שלך לתור שנקבע לך על ידי אדם כלשהו מעברו השני של קו הטלפון. נוסף על כך, כשאתה בוחר לקבוע תור באינטרנט אתה יכול להתאים את הרופא לצרכיך ולא להיפך, כך למשל אם את אישה וזקוקה לרופא נשים, תוכלי לבחור ברופאה, ואם אתה זקוק לטיפול שיניים, תוכל לבחור רופא שיניים מומחה או לחלופין רופא שקיבלת עליו המלצות.

טכנו פוביה והזמנת תורים אונליין

מי שמתקשה להתחבר לחידושים הטכנולוגיים, עלול להירתע מן הפרוצדורה של הזמנת תורים אונליין, במיוחד עבור אנשים כאלו קיים פורטל “תורים 4 “YOU אשר מספק הסברים, הפניות וקישורים למוקדי הזמנת תורים אונליין. בפורטל מרוכזים שירותים שונים אשר ניתן להזמין בהם תור אונליין, ומוצגים הסברים כיצד לעשות זאת, כולל קישורים מתאימים. גם אם את או אתה טכנופובים מושבעים, תורים 4YOU יעזרו לכם לבצע הזמנת תור מקוונת, ולהתקדם לעתיד חופשי מהמתנות ארוכות למענה או לקבלת שירות.

להתקדם עם הזרם

כפי שנאמר, העולם מתקדם ללא הרף, וכדאי לקפוץ על עגלת הקדמה, בעיקר אם היא פוטרת אותך מזמני המתנה ארוכים. נעים לגלות שלא חייבים לחכות שעות בכדי לקבל שירות במוסדות, בארגונים ובמרפאות. בפורטל תורים 4YOU ישמחו לעזור לך להתקדם לחוויית זימון תורים נוחה ופשוטה, וכך תוכל לשמור את זמנך היקר לעיסוקים מהנים יותר.

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!