חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהפכה? משרד הבריאות ישיק פורטל זימון תורים ושיתוף מידע אונליין

אם עד כה היינו רגילים להמתנות מרובות בטלפון או במשרדי מוסדות הבריאות, משרד הבריאות מבקש לשנות את המציאות עם פורטל זימון תורים אונליין המקשר בין מוסדות הבריאות השונים ומאפשר להזמין תור אונליין למכוני דימות ומרפאות בבתי החולים בישראל.

בריאות אונליין: האם תם עידן טופס 17?

רבים מאיתנו מלאים בטענות רבות כנגד מערכת הבריאות בארץ, איכות השירות והתקנים הנוספים הנדרשים כדי לספק לאזרחי המדינה שירות לאזרח זמין ואיכותי.
לצד הטענות כנגד בתי החולים וארגוני הבריאות הנוספים, משרד הבריאות מספק מענה ראשוני לטענות בדבר השירות הבעייתי ומתכנן להשיק את פורטל זימן התורים אונליין של משרד הבריאות המקשר בין המכונים והמרפאות.

משמעות הדבר היא שלראשונה מטופלי ישראל יוכלו להזמין תור אונליין למכונים והמרפאות בבתי החולים השונים בארץ, במערכת מקושרת אחת המאפשרת לשתף מידע בין מוסדות הבריאות ולזמן תורים אונליין עבור המטופלים הרבים, דרך האינטרנט במהירות כפי שקופות החולים, מוסדות וארגונים רבים מאפשרים כבר מספר רב של שנים.

איך יעבוד פורטל זימון התורים אונליין של משרד הבריאות?

משרד הבריאות פורטל זימון תורים
משרד הבריאות פורטל זימון תורים

בהתאם למידע על הפורטל החדש של משרד הבריאות שעתיד להיות מושק בחודשים הקרובים, ניתן להבין כי מטופלי ישראל ידלגו על הסחבת והבירוקרטיה בין קופות החולים וטופס 17 לבין בתי החולים והמרכזים הרפואיים השונים.
אם דבר לא יעכב את פורטל האונליין החדש, משרד הבריאות עתיד לחסוך פרוצדורה, טעויות ושריפת זמן באמצעות מערכת דיגיטלית המאפשרת לאזרחים, לגורמים התפעוליים בקופות החולים ולבתי החולים, לחסוך בזמן ובאנרגיה יקרים.

במשך עשרות שנים, פעולות ההתחשבנות והטופסולוגיה בוצעו אל מול האזרחים, כך שלמעשה קרו מקרים רבים בהם מטופלים רבים הגיעו עם הטפסים והקודים הלא נכונים, המתינו זמן רב והסתבכו עם פעולות תפעוליות שאינן קשורות להם באופן ישיר.
הקמת פורטל זימון תורים ושיתוף אונליין מטעם המחלקה הדיגיטלית של משרד הבריאות, מאפשרת מרחב נשימה למערכת הבריאות על כל חלקיה, צמצום והעברת הבירוקרטיה אל מאחורי הקלעים, שיפור שקיפות ונגישות טובה יותר לאזרח.

זימון תורים אונליין רק עכשיו? מוטב מאוחר מאשר לעולם לא!

בואו נודה על האמת, זהו אינו הפרויקט הראשון של משרד הבריאות בכל הקשור לזימון תורים אונליין, כבר מספר שנים שמשרד הבריאות מאפשר מערכת אונליין לאיתור אזורי טיפת חלב וזימון תורים לטיפת חלב.
עקב כמות החיפושים והביקושים לטיפת חלב והתקופה שעברה בה פורטל זימון התורים לטיפת חלב קיים, הנחת הבסיס היא שמשרד הבריאות הגיע למסקנה כי זימון תורים אונליין אכן עובד.

למרות המילים החמות, חשוב לציין כי פורטל זימון התורים לטיפת חלב הוא אינו הדוגמה היחידה להצלחה בכל הקשור לזימון תורים אונליין, כיום חברות וארגונים רבים מאפשרים זימון תורים אונליין: זימון תורים למכבי/כללית/מאוחדת/לאומית, זימון תורים אונליין לדואר ישראל, דרכון ביומטרי, שגרירות ארה”ב וארגונים רבים נוספים המספקים את שירות זימון תור אונליין כבר מספר רב של שנים.
בעידן בו חברות בינוניות ואפילו עסקים קטנים מצטרפים למערכות קביעת תורים אונליין, עולה השאלה מדוע רק עכשיו משרד הבריאות משיק את הפורטל הכל כך בסיסי עבור האזרח?

תורים4You ממתינים להשקת פורטל זימון התורים של משרד הבריאות

עקב הגידול הרב בחיפושים אחר זימון תור אונליין בארגונים וחברות בישראל, בקרב טווח גילאים רחב, תורים4You החליטו לפני מספר שנים להקים את הפורטל הגדול בישראל המאפשר את המידע המלא לכל הארגונים המאפשרים זימון תורים אונליין.
המידע המלא ניתן בחינם, במהירות ובנוחות המרכזת את כל הנתונים במקום אחד.
כמו בכל ארגון או חברה המשיקים את שירות זימון תור אונליין, גם כאשר משרד הבריאות ישיק באופן רשמי את פורטל זימון התורים שלו אנו נהיה שם כדי להוסיפו למאגר המתרחב של תורים4You ונפרט עבורכם שלב אחר שלב כיצד קובעים את התור אונליין.

4.5/5 - (8 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!