חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע כדאי להסביר לקשישים כיצד להזמין תור באינטרנט?

שינוי בחשיבה: מדוע כדאי להסביר למבוגרים וקשישים כיצד להזמין תור באינטרנט?

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות, ארגונים ומוסדות ציבוריים ופרטיים עוברים לשיטת קביעת התורים אונליין.
כדי לא להזדקק לחסדים, להיות שווי זכויות בקביעת תור אונליין וכדי לא להתבלבל מחוק פטור ההמתנה לבני 80 ומעלה – חשוב להסביר וללמד מבוגרים וקשישים כיצד מזמינים תור באינטרנט ואילו חברות מאפשרות זאת.

נכנסים לעידן החדש: תור אונליין למבוגרים וקשישים

הסתגלות לעידן החדש בשנים האחרונות מגיעה כהפתעה מאתגרת לאוכלוסיית המבוגרים והקשישים, רובם המכריע אינו מורגל לקבוע תורים אונליין בצורה דיגיטלית ומקוונת וישנם העלולים להסתבך עם השיטה החדשה.
מבוגרים וקשישים רבים מנסים להתחבר ולהבין את רשת האינטרנט האזרחית שרצה בקרב הבתים בעולם כבר מספר עשורים, למרות הניסיון ללמוד רבים מהם מתקשים להשתלב בצורה מספקת, אלו שלמדו כיצד לגלוש משננים את אותן הפעולות הבודדות שלמדו וישנה קבוצה גדולה מאוד של מבוגרים וקשישים בעיקר שרגילים לפעולות הישנות בטלפון או בהגעה פרונטלית לצורך קבלת השירות.

זימון תור מבוגרים
זימון תור מבוגרים

אם כך, מדוע חשוב להסביר למגורים וקשישים כיצד להתמודד עם הזמנת תור אונליין באינטרנט? וובכן, התשובה על כך פשוטה – בהתאם להערכת מומחי רשת רבים, הזמנת התורים באינטרנט תתפוס נתח מרכזי וראשי ובעוד מספר שנים החברות והמוסדות השונים כמעט ולא יספקו את השירות הישן או שעלולים לא לספק כלל.
בנוסף, רבים המסתמכים על הזכות לפטור מהמתנה בתור לשירות ציבורי לאזרחים ותיקים מגיל 80 ומעלה, פטור זה אינו תקף להמתנות לקבלת טיפולים רפואיים, לא תקף בהמתנה הכוללת כלי רכב, לא תקף במידה והתור נקבע מראש, לאדם בעל מוגבלות קיימת עדיפות על פטור זה ולעיתים פטור זה אף לא נאכף בפועל.
לכן, אין צורך להשאיר את המבוגרים והקשישים שאינם התחברו לאינטרנט ללא הזכות הבסיסית לקביעת תור אונליין, כמו כן רצוי שלא להסתמך על חסדי אחרים הממתינים בתור.
תורים4You מספקת גם עבור הקהל המבוגר, פורטל מלא ומפורט עבור החברות המציעות קביעת תור אונליין, מדריך מפורט כיצד קובעים תור ולינק ישיר לשירות הזמנת התור אונליין באתרי החברות, המוסדות והתאגידים השונים.

מי מאפשר לקבוע תור אונליין?

אחת הסיבות המרכזיות לעלייה הגדולה בחיפוש אחר קביעת תור אונליין בגוגל, היא המעבר החד בשנים האחרונות של חברות וארגונים רבים לשירות קביעת תור אונליין, מעבר שבעתיד הקרוב מאוד יקבל תוקף גם בחברות והעסקים הבינוניים-קטנים.
בין החברות השונות ניתן למצוא את קביעת תור אונליין לקופת חולים מכבי/כללית/לאומית/מאוחדת, קביעת תור אונליין להנפקת דרכון ביומטרי, תור אונליין לדואר ישראל, שגרירות ארה”ב וחברות ציבוריות ופרטיות נוספות המתעדכנות מעת לעת בפורטל תור אונליין של תורים4You.

פורטל נגיש אחד, תורי אונליין רבים

תורים4You הוא הפורטל הגדול בארץ לקביעת תורים אונליין.
באמצעות שירות חינמי וללא הרשמה או כאבי ראש, אנו מאפשרים לקהל הצעיר, המבוגר והקשיש להבין את התהליכים בתחום קביעת תור אונליין, לבחור מתוך רשימה מתעדכנת את הארגון או החברה שברצונם לקבוע תור אונליין, מדריך מפורט אודות הדרך בה קובעים תור אונליין בחברות השונות וכמובן לינק ישיר לאתר הישיר ממנו ניתן לקבוע תור אונליין.

זכרו, במידה ותלמדו את המבוגרים והקשישים שטרם התחברו לרשת האינטרנט, את האפשרות לקבוע תור אונליין באינטרנט, לא תצטרכו לסייע בכל קביעת תור ותור וחשוב מכל תוכלו לחבר אותם לעידן החדש שהולך ומתחזק עם השנים.

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!