חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה הישראלים אוהבים להזמין תורים באינטרנט?

צריכים לסדר דבר מה במשרד הפנים? בקופת החולים? בעירייה? נהיגה מונעת? ואולי בשגרירות צרפת?

אתם הולכים להמתין – ובגדול!

אך אל חשש, אם אתם שייכים לקבוצת הישראלים שאוהבים להזמין תורים באינטרנט, מצבכם ישתפר משמעותית ולא תצטרכו להמתין עוד לתורים.

תורת המספרים

בהנחה ואינכם בעלי מוגבלויות או אזרחים ותיקים מעל גיל 80, עליכם לדעת כי למעלה מ- 135,000 אנשים מחפשים להזמין תור מדי חודש.
מתוך עשרות ארגונים אפשריים לקביעת תורים, כ- 7,000 תורים נקבעים דרך האינטרנט מדי שבוע.
נתונים אלו נמצאים כל יום במגמת עלייה ומספרים אלו עוד עשויים להכפיל ולשלש את עצמם בשנים הקרובות.
הזמנת תור דרך האינטרנט אינה מוגבלת בזמן וזמינה עבורכם 24 שעות ו 7 ימים בשבוע.

למה לי?

תור דרכון נתב"ג
תור דרכון נתב”ג

המשותף לעידן הישן והעידן החדש בהזמנת התורים, הוא הנתון הברור כי את השירות הסופי מטעם נותן השירות אתם תקבלו באופן זהה – אז מה ההבדל?
כחלק מקבוצה גדולה, תוריםU4 מביאה אתכם לעידן החדש בהזמנת תורים ומחברת אתכם לטרנד עולמי, טרנד שבו עסקים וגופים שונים מאפשרים ללקוחותיהם להזמין תורים אונליין, לצורך הקלה על מוקדי החברה וכן כדי לשפר את רמת השירות עבור קהל הלקוחות.
להבדיל מהעידן הישן, בעידן החדש של הזמנת התורים דרך האינטרנט, אין צורך בדואר, פקס או טלפון – נכנסים להזמנת התורים באינטרנט ומזמינים תור.
כפי ששבר העידן המודרני את הטיית הזמן והמרחב, כך גם התורים באינטרנט אינם מוגבלים במיקום או בזמן כלל: אינכם חייבים להיות במקום מסוים כדי להזמין תור וההזמנה דרך האינטרנט יכולה להתבצע מכל מקום לבחירתכם, ובנוסף אינכם מבזבזים זמן כבעבר על שיחות עם נציגים, מכתבים או מיילים וכל זה בחינם.
באמצעות הזמנת התורים באינטרנט התחברתם לעידן החדש, חסכתם זמן וכסף וכן הבטחתם את תורכם בנוחות ובקלות.

אתם, אנחנו והם

תוריםU4 מודעת למכת המדינה בנושא הזמנת התורים, הסיבוך בהזמנת התור וההמתנה הארוכה, לכן אנו מקשרים אתכם עם עשרות נותני שירות כדי להקל על תהליך הזמנת התור במקסימום האפשרי.
את המידע על נותני השירות וצורת ההזמנה, אנו מספקים עבורכם באופן האיכותי והאמין ביותר הקיים כיום ברשת.
כחלק מהמוטו שלנו, כל המידע באינטרנט אמור להיות נגיש ומיידי לגולשים, אך המצב כיום הוא אי סדר שאינו מגיע לגולש הישראלי – תורים4You שמה לעצמה למטרה לאגד, להנגיש ולפרט עשרות גופים המאפשרים הזמנת תורים דרך האינטרנט והכל כדי להקל עליכם להתחבר לעידן החדש.

הצרכן הישראלי מבקש לקבל את המקסימום שירות, במינימום זמן ובמינימום מחיר, את המחיר אנו משאירים לחברות, על השירות והזמן לא נתפשר.
מדי שבוע תוריםU4 מאתרת עסקים חדשים המציעים אפשרות להזמנת שירות דרך האינטרנט ומאפשרת לעשרות אלפי ישראלים מדי חודש, לקצר את תהליך קביעת התור ובנוחות המגיעה לכם הלקוחות.

רשמו לעצמכם בגדול, תם עידן הזמנת התור הישנה, מעתה עוברים להזמנות תור דרך האינטרנט ומצטרפים למאות אלפי ישראלים בשנה.

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!