חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

להזמין תור לדרכון חדש מבלי לצאת מהבית בתקופת הקורונה

בתקופת הקורונה וגם בתקופות רגילות, נעדיף לא לצאת מהבית כדי להמתין בתורי ענק שיבזבזו לנו שעות על גבי שעות. כדי להתמודד עם המצב ולחסוך זמן וכסף יקרים, ניתן להזמין תור לחידוש דרכון או הנפקת דרכון חדש ללא צורך לצאת מהבית – באמצעות תור אונליין. אז איך לחדש דרכון או לבצע הנפקת דרכון בתקופת נגיף הקורונה? בידוד / הסגר ונגמר תוקף הדרכון? יש אפשרות לבצע חידוש! כל הפרטים כאן >>>

קביעת תור אונליין לדרכון חדש? מהמלצה לחובה!

טרם עידן הקורונה בעלי הזמן הרב הפנוי והסבלנות העיקשת היו צריכים להמתין לקבלת שירות במשרד הפנים (רשות האוכלוסין וההגירה), במקרה הטוב כחצי שעה ובמקרים נפוצים אחרים בשעות העומס עד כשלוש שעות המתנה.
לצורך קיצור זמן ההמתנה הרב, חלק גדול מתושבי המדינה הבינו שכדי להנפיק או לחדש דרכון יש צורך לקבוע תור אונליין מראש למשרד הפנים באמצעות מספר פעולות פשוטות ומהירות דרך המחשב או הנייד.
בתקופת מגפת הקורונה כל השירותים הציבוריים (וגם השירותים הפרטיים) עברו לקביעת תור מראש ולעיתים שירותים ציבוריים שונים עצרו את קבלת הקהל הפרונטלית בכלל – משמעות הדבר, בתקופה הנוכחית וכדי לחדש או להנפיק דרכון, חייבים לקבוע תור מראש.

חידוש דרכון? כל הפרטים כאן!

הנפקת דרכון ביומטרי חדש? כל הפרטים כאן!

אפשרות זימון התור אונליין להנפקה וחידוש דרכון ותעודות זיהוי (רגיל וביומטרי), מופעלת על-ידי רשות האוכלוסין וההגירה זה כמספר שנים.
בהתאם למונה הסופר את מספר התורים אונליין שנקבעו דרך מערכת MyVisit (איתה משתמשים חברות ציבוריות רבות, משרדי ממשלה ורשויות) דרכה נקבעים התורים, נספרו למעלה מ – 26 מיליון תורים שנקבעו במהלך השנים האחרונות.
אם חשבתם שבזמן הקורונה נעצרו הבקשות לחידוש דרכון, כדי שתחשבו שוב, ישראלים רבים מתכננים את היום שאחרי הקורונה ובחודש אוגוסט מדינת ישראל החלה לפתוח את השמיים לטיסות למספר יעדים ובאופן מוגבל, הצפי העתידי מציג התחלת חזרה לשגרת טיסות או לכל הפחות חזרה לטיסות מותאמות לתקופת הקורונה כבר בשנת 2021.
דווקא בתקופת הקורונה זו הזדמנות טובה לחדש דרכון, באמצעות קביעת תור מבלי לצאת מהבית.

איך קובעים תור אונליין כדי להזמין דרכון חדש?

לאחר שנכנסתם למערכת קביעת התורים של רשות האוכלוסין וההגירה, עליכם להכניס את מספר הטלפון שלכם ולאשר שאינכם רובוט, לאחר מכן ישלח SMS  עם קוד אימות חד-פעמי לנייד שלכם.
במידה ובחרתם שלא לאמת דרך מספר הנייד, תוכלו ללחוץ על “משתמש ללא חשבון”.
בשלב הבא תצטרכו לבחור את הסניף הרצוי ולאחר מכן להקליד את מספר הת.ז שלכם ולבחור יום ושעה בה תגיעו לחדש את הדרכון שלכם.
שימו לב כי השעה אינה המלצה ואיחור לתור לחידוש דרכון עלול למנוע מכם לקבל שירות בסניף.

בבחירת יום הנפקת הדרכון זכרו כי טיפול בהנפקה או חידוש דרכון עתיד להתבצע עד 10 ימי עבודה (שליחה בדואר רשום), נצלו את הנוחות של קביעת תור אונליין לחידוש דרכון ובחרו בתאריך מספיק רחוק מיום הטיסה שלכם כדי להבטיח שלא יהיו תקלות.

קבעתם תור אונליין לחידוש דרכון? אל תשכחו להביא אתכם את מה שדורשים!

אחרי שקבעתם תור אונליין לחידוש דרכון, בדקו שכל המסמכים הרלוונטיים ברשותכם: הורידו את הטופס לבקשת דרכון דרך אתר רשות האוכלוסין וההגירה, הגיעו עם תעודת הזהות הכחולה שלכם.
אם קבעתם תור להנפקת דרכון ראשון אין כל דיווח על מסמכים נוספים איתם צריך להגיע, במידה וקבעתם תור לדרכון חדש על דרכון שאבד או נגנב, יהיה עליכם להגיע עם דוח המשטרה במידה ונגנב ולמלא במקום טופס אינטרפול שתקבלו במקום.
בחידוש דרכון ישן לדרכון חדש, הביאו עמכם את הדרכון הישן.
במידה ומדובר על חידוש דרכון לקטין להורים נשואים, מספיק אישור של הורה אחד ובמידה ומדובר על הורים גרושים, עליכם להביא עמכם אישור חתום לחידוש דרכון לקטין על-ידי ההורה השני.
תוקפו של דרכון ביומטרי חדש כ – 10 שנים ודרכון רגיל חדש כ- 5 שנים.

חידוש דרכון? כל הפרטים כאן!

הנפקת דרכון ביומטרי חדש? כל הפרטים כאן!

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!