חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זימון תור למשרד הרישוי בטלפון? טוב לנו להזמין אונליין באינטנרט!

זה לא לטלפון: זימון תור אונליין במשרדי הרישוי של משרד התחבורה
משרד התחבורה מתחדש בסדר כרונולוגי לא שגרתי, בעוד ששירות הזמנת תור אונליין למשרד הרישוי דרך אתר האינטרנט של משרד התחבורה או האפליקציה הינו שירות שפעיל כבר תקופה – רק בימים האחרונים השיק משרד התחבורה את שירות הזמנת התורים דרך המוקד הטלפוני, שיטה ממנה מנסים להתקדם ארגונים ומוסדות ציבוריים ופרטיים במשק.
מדוע מרבית האוכלוסייה צריכה להתעלם מהשקת שירות הזמנת התור למשרד הרישוי בטלפון וכיצד ההתקדמות בהזמנת תור אונליין היא העתיד.

הולכים אחורה? תור אונליין למשרד הרישוי כבר היה קיים

אחת העובדות הברורות בהתפתחות טכנולוגית ארגונית היא ההתקדמות קדימה אל עבר העתיד ובהתאם למגבלות תקציב ומשאבים.
ישנם עוד חלקים מהאוכלוסייה הזוכרים כי קביעת תור מראש לשירותים ציבוריים/ממשלתיים שונים, שירותי קופות החולים, דואר, דרכון, ויזה ועוד – אינם היו יכולים להיקבע מראש בכל אמצעי מלבד הגעה פרונטאלית או שליחת מכתב.
ההתפתחות הטכנולוגית אפשרה לארגונים השונים לספק שירותי קביעת תור דרך הטלפון ובשלב מאוחר דרך שליחת מייל.
השלב המתקדם הצובר תאוצה משמעותית בשנים האחרונות הוא קביעת תור אונליין דרך האינטרנט או האפליקציה.

לאחרונה השיקו במשרד התחבורה את שירותי זימון תור למשרד הרישוי דרך הטלפון ובאמצעות המוקד הטלפוני של משרד הרישוי, למומחי שירות ואף לאזרחים והלקוחות השונים של הארגונים והמוסדות הרבים דבר זה נראה מדאיג, מיושן וכהשקה המגיעה ישירות משנות ה – 80.
למרות ההשקה המוזרה של שירות טריוויאלי וישן, הסירו דאגה מליבכם, משרד התחבורה משלים אמנם פער שירות של עשרות שנים אחורה אך מספק כבר תקופה את שירות זימון תור אונליין למשרד הרישוי.

כיצד קובעים תור אונליין למשרד הרישוי? לחצו כאן

על-מנת להשתמש בשירות זימון תור אונליין למשרדי הרישוי של משרד התחבורה, תוכלו להיעזר בשירותי אתר האינטרנט של משרד התחבורה, לקבוע תור אונליין למשרד הרישוי דרך אפליקציית My Visit ולקבוע תור מראש למשרד הרישוי ללא צורך בהמתנה לתור.
את שירות זימון תור אונליין תוכלו לקבלת עבור משרדי הרישוי השונים הפזורים ברחבי הארץ ובניהם ירושלים, רמת גן, חולון, חיפה, באר שבע, נתניה, עפולה, פתח תקווה, אשדוד, ראשון לציון, אשקלון, אילת ועוד.
בזימון תור למשרד הרישוי בכל דרך (אונליין דרך האתר, האפליקציה או זימון תור דרך הטלפון) תקבלו מסרון המספק אישור קביעת התור ואף מסרון תזכורת כ – 24 שעות מראש.

בהתאם לנתוני תורים4You נראה כי בשנים הקרובות מרבית הארגונים, המוסדות והחברות בגדלים השונים יעברו לזימון תור אונליין, הזמנת שירותים ומוצרים בצורה מקוונת דרך הרשת, ללא צורך בהמתנה, בזבוז זמן, כסף ואנרגיה.
טווח האנשים המחפשים זימון תור אונליין נע בטווח גיל 18 ועד גיל 80, כאשר זימון תור אונליין למשרד הרישוי מביא איתו גילאים צעירים יותר עקב הצורך בהוצאת רישיון.
אם כך, ניתן להגיד שאין היגיון גדול בהשקת שירות שהרוב מחפשים את התחלופה המקוונת שלו, באיחור של 30-40 שנה ושלא בדומה לשירותי זימון תור אונליין לארגונים רבים כדוגמת זימון תור אונליין בדואר ישראל, טיפת חלב, תור אונליין לקופת חולים, תור אונליין לשגרירות ארה”ב ועוד.

אם בכל זאת תבחרו לקבוע תור למשרד הרישוי דרך הטלפון

למרות הרצון לקדמה ואיחור של כמה עשרות שנים בהשקת השירות הטלפוני במשרד הרישוי, ישנה קבוצה קטנה בגילאים השונים שעדיין מעוניינת לשוחח בטלפון וכן קבוצת אוכלוסיית הגיל השלישי שחלקם הלא מבוטל אינו מסתדר בצורה מספקת עם קביעת תור אונליין.

אם ברצונכם לקבוע תור מראש למשרד הרישוי דרך הטלפון, המוקד הטלפוני של משרד התחבורה פועל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 7:00 ועד 20:00, בימי שישי וערבי חג המוקד הטלפוני פועל בין השעות 7:00 ועד 13:00.
טל’ מוקד משרד התחבורה לזימון תור טלפוני ושירותים נוספים: 5678*.

קביעת תורים משרדי רישוי
קביעת תורים משרדי רישוי
4.9/5 - (15 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!