חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סניף משרד הפנים נתב”ג – חידוש דרכון ביומטרי

נגמר תוקף הדרכון שלכם? צריכים לקבוע חידוש דרכון ביומטרי ולבצע הנפקה חדשה? תעשו זאת כמה שיותר מהר מכיוון שכעת דרכון ביומטרי חובה!

אל תחכו כמו הרבה ישראלים אשר חושבים שאם הם יגיעו לנתב”ג עם דרכון שלא בתוקף (או דרכון שאין לו תוקף של חצי שנה לפחות) הם יוכלו לצאת מהארץ.

יש הוראות מאוד ברורות, אם הדרכון לא בתוקף של חצי שנה לפחות אתם לא תוכלו לצאת מהארץ.

לפניכם תמונה מהתורים הארוכים שיש בסניף משרד הפנים בנתב”ג:

תור למשרד הפנים חידוש דרכון

עם כל הבלבול הגדול שיש כיום בתחום של הדרכונים הביומטרים הרבה חושבים שסניף משרד הפנים בנתב”ג יהיה פנוי ויקבלו אותם ללא תור, אך פה הטעות.

הנפקת דרכון ביומטרי

עם השינויים בחוק, אתם מחויבים לקבל דרכון ביומטרי חדש ולהנפיק אותו בסניפי משרד הפנים. לכן, כפי שכולם יודעים הסניפים של משרדי הפנים בכל רחבי הארץ מלאים ותפוסים עד אפס מקום לאורך כל שעות היום, לפחות שעות הפעילות שלהם.

לכן, גם פי כמה סניף משרד הפנים בנתב”ג מלא עד אפס מקום. וכאשר יש לחץ שאתם צריכים למהר ולהגיע לטיסה בקרוב, התור הארוך יכול להיות מלחיץ, מייגע ועם הרבה אנרגיות שליליות לפני העלייה שלכם למטוס.

אנו ממליצים לכם להגיע לסניפי משרד הפנים ולא לחכות לרגע האחרון ולחדש בנתב”ג כי או שתפספסו את הטיסה או שתסעו ותעזבו את הארץ בתחושה של עצבים.

צפו בכתבה שפורסמה בווינט בנושא זה:

משרד הפנים דרכון ביומטרי (מתוך YNET)

משרד הפנים דרכון ביומטרי (מתוך YNET)

סניף משרד הפנים בנמל התעופה בן גוריון - חידוש דרכון ביומטרי

למשרד הפנים סניף הממוקם בטרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון בו יכולים אזרחים ישראלים לחדש את הדרכונים הביומטריים שלהם. התהליך דומה לחידוש דרכון בכל סניף אחר של משרד הפנים, אך נוח למי שמטייל או מתגורר בסמוך לשדה התעופה.

לחידוש הדרכון הביומטרי בסניף משרד הפנים בנתב”ג, תצטרכו להביא את המסמכים הבאים:

  • הדרכון הביומטרי הנוכחי שלך
  • שתי תמונות פספורט העומדות בדרישות
  • צילום הדרכון הישראלי
  • טופס בקשה לחידוש דרכון מלא, אותו ניתן למצוא באתר משרד הפנים או בסניף
  • תשלום עבור עמלת חידוש הדרכון

    מומלץ לקבוע תור מראש על מנת להבטיח תהליך חלק ומהיר יותר. ניתן לקבוע תורים בטלפון או באינטרנט דרך אתר משרד הפנים.

לאחר הגעתכם לשדה התעופה, עקבו אחר השילוט לטרמינל 3 והיכנסו לבניין. סניף משרד הפנים ממוקם בקומה השנייה, פונים ימינה במעלית. תצטרך לעבור דרך האבטחה בשדה התעופה כדי לגשת לסניף, אז הקפד להביא את כל המסמכים הדרושים ולאפשר מספיק זמן לתהליך הבדיקה הביטחונית.

בסך הכל, חידוש הדרכון הביומטרי בסניף משרד הפנים בנתב”ג יכול להיות אופציה נוחה במידה ואתם צריכים לחדש את הדרכון ואתם נוסעים או מתגוררים בסמוך לשדה התעופה.

5/5 - (2 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!