חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם אפשר להזמין תור באינטרנט לבדיקת קורונה?

אחת השאלות הנפוצות ביותר ברשת כיום היא שירותים הניתנים מרחוק או נקבעים מראש דרך האינטרנט, זימון תור אונליין בזמן הקורונה אולי אחד הדברים החשובים ביותר בקרב אנשים המגלים תסמיני קורונה. מהם תסמיני הקורונה? מה לעשות אם מגלים תסמיני קורונה? כיצד קובעים תור לבדיקת קורונה והאם ניתן לשמור תור אונליין לבדיקת קורונה?

לפני התור והבדיקות: “האם יש לי קורונה?”

קביעת תורים בדיקת קורונה
קביעת תורים בדיקת קורונה

נגיף הקורונה אינו דבר שכדאי לזלזל בו, הנגיף המגיע ממשפחת המרס והסארס, ככל הידוע לגורמי הרפואה בארץ בעולם,  נגיף הקורונה עובר בין בני אדם בצורה של הדבקה טיפתית מרוק או נגיעה במשטחים נגועים, צורת הדבקה המזכירה את ההידבקות בשפעת.
טרם כל היסטריה ולחץ עליכם לזכור, מלבד הקורונה קיימות מחלות שגרתיות כמו חולשה, חום ושיעול שאינם בהכרח מחלת הקורונה – למרות זאת, בתקופה של מגיפה עולמית עליכם לבדוק האם אתם חשים בתסמיני הקורונה ולפעול בהתאם.

קורונה משרד הבריאות – תסמינים

תסמיני מגפת הקורונה זהים לשפעת אך אין מדובר בשפעת או במחלה רגילה, במידה ואתם מרגישים חום, שיעול וקשיי נשימה ובאתם במגע עם אנשים (כיום המגמה עברה לבדיקות כלל ארציות ולא רק לשבים מחו”ל ולבאים איתם במגע) – עליכם להתחיל את התהליך לקביעת תור לבדיקת קורונה.
מקרים נוספים שדווחו במספר חולי הקורונה הם אובדן זמני של חוש הטעם והריח, עד לביצוע בדיקת הקורונה, אין לדעת אם אכן נדבקתם בנגיף החדש.
מרבית הנדבקים בקורונה אינם עתידים לפתח תסמינים גלויים לעין אך הם עדיין מדבקים ויש לנקוט במשנה זהירות: התרחקות, רחיצת ידיים ושימוש במסכות ובכפפות.

הזמנת תור אונליין, התכתבות מרחוק בדיקות באמצעות וידאו

לקבוע תור לבדיקת נגיף קורונה
לקבוע תור לבדיקת נגיף קורונה

במידה ואתם חושדים שאכן נדבקתם בנגיף הקורונה, פנו לשירותי הרפואה שלכם בקופות החולים מכבי/כללית/לאומית/מאוחדת באמצעים המתקדמים הקיימים כיום.
החל מתחילת חודש אפריל 2020, החלו קופות החולים לטפל בהפניות לבדיקות גילוי הקורונה על-ידי רופאי הקופה על בסיס קריטריונים שהוגדרו על-ידי משרד הבריאות.

במידה וחשתם באחד מתסמיני הקורונה בדקו את חום גופכם, אם חום הגוף שלכם עולה על 38 מעלות, אתם חווים שיעולים או קוצר נשימה, תוכלו ליצור קשר עם רופא קופת החולים בטלפון עבור האוכלוסייה המבוגרת או באמצעות האינטרנט לאוכלוסייה הצעירה.
כדי לבקש הפנייה לבדיקת קורונה, תוכלו להתכתב בצ’אט דרך הפייסבוק של הקופה ולהתייעץ על דרכי ההתמודדות או להתחיל להתכתב עם רופא המשפחה דרך המשתמש האישי ולבקש הפנייה לבדיקת קורונה.
אפשרות נוספת הקיימת בקופות החולים היא ביקור וידאו, כך למשל תוכלו ליצור קשר עם רופא/ת המשפחה דרך מצלמת וידאו במחשב או דרך הטלפון נייד באפליקציה (לדוגמה: מכבי מאפשרים את השירות לרופא משפחה וילדים – ללא עלות).

לאחר שהרופא או רופאת המשפחה יבדקו אתכם, הם יאבחנו את מצבכם ובהתאם להחלטתם תקבלו הפנייה לבדיקת קורונה באמצעות SMS או אמצעי נוסף אחר עם הנחיות להמשך טיפול וקביעת התור לבדיקת הקורונה.

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!