חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תור לדרכון ביומטרי – מה צריך לדעת

תור לדרכון ביומטרי – השינוי הגיע

רוצים לצאת לחופשה בחו”ל? רק המחשבה על יום שלם שיתבזבז בתורים של משרד הפנים גורמת לכם לוותר על הרעיון? אתם כנראה לא מעודכנים. חידוש דרכון כבר מזמן לא מתבצע בשיטה הישנה של להגיע למשרד הפנים, לקחת מספר ולעבור שעות של המתנה, היום כל מה שאתם צריכים זה לקבוע תור באינטרנט.

לא מאמינים? כמוכם יש עוד כמה אזרחים שמצאו את עצמם מגיעים, ממתינים כפי שציפו, ובינתיים רואים עשרות אנשים חולפים על פניהם, נקראים לעמדה המתאימה ומסיימים את ענייניהם תוך דקות ספורות בלבד. אותם אנשים היו אלו שהאמינו, קבעו תור באינטרנט, הגיעו לקראת השעה הנקובה, ונהנו מחווייה בירוקרטית מרשימה ביעילותה, מהפך של ממש.

כך תקבעו תור להוצאת או חידוש דרכון ביומטרי באינטרנט

תור לדרכון ביומטרי
תור לדרכון ביומטרי

איך זה עובד? משרד הפנים השיק מערכת שלמה שכל תפקידה הוא לאפשר לכם לבצע זימון תור לדרכון או לתעודת זהות. אתם יכולים להזמין תור על מנת לחדש דרכון או להוציא חדש, ובאותו אופן לחדש תעודת זהות או להוציא חדשה.

פשוט מאוד לקבוע תור לדרכון ביומטרי – לשם נוחות מקסימלית של קביעת תור משרד הפנים יצר עמוד שמבקש מכם אך ורק את מספר הטלפון שלכם על מנת ליצור לכם חשבון. אחרי שתקלידו את המספר, יישלח קוד אל מכשיר הטלפון שלכם ואיתו תוכלו להיכנס לעמוד, לקבוע תור, ומאוחר יותר לצפות שוב בפרטים ואף לבטל.

אם אינכם מעוניינים למלא את מספר הטלפון שלכם, תראו שישנה אפשרות להמשיך בלי ליצור חשבון, לחצו עליה. מולכם יופיעו אפשרויות שונות של משרדי ממשלה או גופים ציבוריים, אתם צריכים ללחוץ על הלוגו הכחול-לבן של רשות האוכלוסין וההגירה.

בשלב ראשון תצטרכו לבחור מה מטרת הכניסה שלכם לשירות, אתם צריכים לבחור באפשרות הראשונה – תיאום פגישה לתיעוד ביומטרי. מיד לאחר מכן יפתחו אפשרויות של כל לשכות רשות האוכלוסין וההגירה ותתבקשו לבחור את המיקום הרצוי לכם. השלב הבא הוא בחירת השירות הרצוי לכם ומיד לאחריו תתבקשו להקליד את תעודת הזהות שלכם.

כעת ייפתחו מולכם המועדים הפנויים להגעה – כל יום והשעות הזמינות שלו. ברגע שבחרתם התור נקבע וכל שעליכם לעשות הוא פשוט להגיע בזמן. הדרכון יישלח אליכם הביתה כעבור כשלושה שבועות.

טיפים חשובים לקראת קביעת התור

  • לא משנה מה המטרה לשמה אתם מעוניינים להזמין תור חידוש דרכון, הוצאת דרכון חדש או תעודת זהות, אם תשלמו גם את האגרה באינטרנט זה יעלה לכם פחות.
  • קחו בחשבון שבלשכות מסוימות קשה למצוא תורים זמינים באופן מיידי, ושייקח קצת זמן עד שהדרכון יישלח אליכם. היתרון של שיטה זו – אתם תמיד יכולים לבדוק תורים זמינים בלשכות אחרות, ולהגיע ללשכה הנוחה ביותר שהציעה את התורים הקרובים ביותר.
  • אתם עומדים להוציא דרכון ביומטרי, ולשם כך תתבקשו להוסיף את טביעות האצבע שלכם למאגר. אתם רשאים לסרב, אך אז תוקף הדרכון שתקבלו יהיה לחמש שנים במקום לעשר.
תור דרכון נתב"ג
תור דרכון נתב”ג

הצלחת המערכת הובילה לשינוי תפיסתי בקרב האזרחים והפכה את זימון התורים באינטרנט באופן כללי לאפשרות נגישה ומועדפת הרבה יותר מבעבר, כי אם במשרד הפנים, סמל הבירוקרטיה המתישה, הצליחו להתייעל כל כך, שווה לאמץ זאת גם לשאר תחומי החיים.

4.3/5 - (3 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!