חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קביעת תורים ללא סיסמא – זה אפשרי!

הרבה אנשים פוחדים לבצע זימון תורים דרך האינטרנט.. למה? מכמה סיבות.. אך הסיבה המובילה ביותר היא הסיסמא!

זימון תורים באינטרנט

הרבה אנשים מפחדים לאבד את הסיסמא ובעקבות זאת פוחדים להזמין תור דרך המחשב או הטאבלט. אך הם לא יודעים כי המקרה הכי גרוע הוא לעשות שחזור סיסמא.. או אפילו לא יודעים שיש פורטלים שלמים שנותנים לאנשים להכנס ללא סיסמא, אלא רק עם פרטי הזדהות כמו תעודת זהות, מספר טלפון, מייל ועוד.

כמו כן, הרבה אנשים לא מודעים לעובדה כי הסיסמא היא כבר פרט שולי בעידן המודרני וכיום ניתן להזמין תורים כמעט לכל שירות דרך האינטרנט, וכן, גם ללא סיסמא.

חשוב תבינו, האינטרנט התקדם ושינה את פני החברה, לכן, אתם יכולים ליהנות מהשירותים המוצעים באתר ולהזמין תור דרך האינטרנט ובכך לחסוך זמן מיותר של לחכות למענה טלפוני, או לבדוק מתי נותן שירות מסוים פנוי ופשוט תוכלו לצפות ביומן שלו דרך האינטרנט ולקבוע מתי שנוח לכם בלי שהמזכירה תגיד לכם מתי הוא פנוי בלי לדעת שאולי יום למחרת דווקא יותר נוח לכם בשעה מסוימת..כל הטרחה הזו נעלמת על ידי זימון תור באינטרנט.

בנוסף, כל מי שיש לו תור מוזמן (למשל בדואר), גם ברוב המקומות והשירותים ייכנס גם יותר מהר ומוקדם ממי שלא הזמין תור מבעוד מועד.

אז חבל שלא תתקדמו, תחסכו זמן ותבינו שהיום – חובה להזמין תורים באינטרנט, וחובה לעשות זאת איתנו!

לשאלות ובירורים מוזמנים לפנות אלינו!

שכחתי סיסמא - האם באמת אפשר לקבוע תור ללא סיסמא?

בכללי, רוב הפורטלים לזימון תורים דרך האינטרנט מחייבים יצירת חשבון עם פרטי הזיהוי שלכם כדי לקבוע תורים. זה מאפשר לפורטל לאמת את הזהות שלכם ולהבטיח שזהו אכן אתר מהימן.

אם אינכם מעוניינים ליצור חשבון או לזכור סיסמאות, ישנם כמה אפשרויות לקבוע תורים ללא סיסמא:

  1. זימון תורים בטלפון: רוב המוסדות והמרפאות מאפשרים זימון תורים גם דרך שיחת טלפון ישירה למוקד שירות.

  2. זימון תורים דרך אפליקציות: ישנן כמה אפליקציות המאפשרות לקבוע תורים באופן מהיר ונוח ללא צורך בסיסמא, כגון האפליקציה של חברת “כללית און ליין”.

  3. זימון תורים ללא חשבון: ישנם כמה פורטלים לזימון תורים שאינם דורשים יצירת חשבון או כניסה למערכת. אם אינכם רוצים לפתוח חשבון או לזכור סיסמאות, כדאי לחפש פורטלים שכזה באינטרנט.

כדי לקבוע תורים ללא סיסמא, כדאי לקרוא את ההוראות המפורטות בכל פורטל ולהבין אילו אופציות לשחזורי סיסמא קיימים.

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!