חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהם 5 השירותים הכי נפוצים בישראל לזימון תורים אונליין?

אף אחד לא אוהב להזמין תור. מערכות הניתוב הקולי המבלבלות, זמני המתנה ארוכים מנשוא שמשביתים אותך באמצע יום עמוס, לא פלא שכולנו מנסים להתחמק מקביעת תור ככל האפשר. אבל לפעמים כבר אי אפשר להתחמק, ולשמחתנו, יותר ויותר גופים מבינים שישנה בעיה ומשכללים את מערכת הזמנת התורים שלהם למערכת אינטרנטית, מהירה, ברורה ויעילה.

הרוב הגדול של קהל המשתמשים בשירותים של גופים אלו קופץ על ההזדמנות ועובר להזמנת תורים דרך האינטרנט בלבד. חלק מהגופים היו הראשונים לזהות את הדרישה, אחרים עדיין לא הצטרפו למגמה, ועבור כמה מהם שירותי זימון התורים אונליין זוכים לפופולריות עצומה.

הזמנת תור אונליין
הזמנת תור אונליין

5 השירותים הנפוצים ביותר בישראל לזימון תורים אונליין

  • חידוש דרכון או תעודת זהות – משרד הפנים ייעל את שירותיו באופן משמעותי ביותר עם הכנסת השירות לקביעת תור אונליין עבור חידוש דרכון או תעודת זהות. במקום להגיע למשרדים ולחכות שעות בתור, ניתן להכניס פרטים מזהים במערכת הממוחשבת שבאתר ואז לבחור את היום והשעה המתאימים במשרד הקרוב לביתכם. חידוש תעודת זהות כרוך במילוי טופס באתר, חידוש דרכון כרוך בתשלום אותו תוכלו לעשות דרך האתר (תעריף מוזל) או במשרד הפנים עצמו. שימו לב שבערים מסוימות התורים מלאים שבועות קדימה אז אם אתם מבקשים לחדש דרכון לקראת חופשה, אל תחכו לרגע האחרון.
  • חידוש רשיוןמערכת זימון התורים של משרד הרישוי דומה מאוד לזו של משרד הפנים. ראשית תצטרכו לבחור בפעולה שברצונכם לעשות במשרד, ולשם חידוש רישיון יש לבחור באפשרות של “פעולות רישוי לרכב ולנהג”. לאחר מכן, בצורה פשוטה וברורה תבחרו את התאריך ואת השעה המתאימים לכם במשרד הרישוי הקרוב אליכם ביותר.
  • שמירת תור בבנק – את האופציה לשמור תור בבנק מציעים כרגע בנק לאומי ובנק הפועלים, דרך האתר או דרך האפליקציה. על מנת לשמור תור אתם צריכים לבחור את הסניף שאליו אתם רוצים להגיע ולקבוע את התור. התור יישמר לכם למשך שלוש שעות קדימה ויבטיח לכם ברגע שתגיעו זמן המתנה קצר מהרגיל.
  • תור לרופא בקופת החולים – קביעת תור לרופא אפשרית היום אונליין בכל קופות החולים בתהליך פשוט ודי דומה. בקופת חולים מכבי, למשל, כל מה שדרוש הוא להקליד את תעודת הזהות והסיסמה שלכם באתר הקופה, לבחור את תחום ההתמחות של הרופא ואז את הרופא עצמו, ואת התור הפנוי שמתאים לכם. ישנה גם אפשרות להיכנס ללא סיסמה, רק עם מספר תעודת הזהות שלכם.
  • קביעת תור לשגרירות – אפילו תור לשגרירות ניתן היום להזמין אונליין, למשל תור לשגרירויות כמו פולין, גרמניה או צרפת. מלבד תאריך ושעת התור תצטרכו למלא גם את סיבת ההגעה שלכם לשגרירות ופרטים נוספים. קחו בחשבון שהוצאת דרכון כרוכה בתשלום וכי לכל ביקור בשגרירות רצוי להגיע עם תעודת הזהות והדרכון הישראלי שלכם.
האומנם כל כך פשוט וקל? נגמרו ימי הבירוקרטיה והסחבת? אתם מוזמנים לנסות בעצמכם ולגלות שגם אם עדיין יש צורך להטריח את עצמכם לכל מיני תורים וסידורים, לפחות קביעת התור הפכה קלה ונוחה באופן משמעותי.
עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!