חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדריך חידוש דרכון משרד הפנים

משרד הפנים ממשיך לעשות בעיות לישראלים ואזרחים זרים רבים..אם אתם לא כל כך מעוניינים וצריכים לחדש את הדרכון אז החל מחודש יוני הממשלה החליטה שכל הדרכונים הישנים יחודשו לדרכונים ביומטרים (כולל תעודות זהות ישראליות)..ולכן, נכון לימים אלו משרד הפנים קורס עם הגודל העצום של האנשים שרוצים לחדש דרכון או תעודת זהות בדחיפות ומסתבכים במערכת זימוני התורים..ואם לא הזמנתם תור דרך האינטרנט אתם תמתינו שעות רבות בסניפי משרד הפנים בישראל.

אז מה לעשות? אם הדרכון שלכם נכון לעכשיו בתוקף אז אין צורך לחדש..כאשר הוא יגיע לחצי שנה לפני שהוא פג תוקף זה הזמן לקבוע תור.

אז איך קובעים תור? רצוי לעשות זאת דרך האינטרנט..מי שעושה תור אונליין גם מקבל הנחה מסוימת.

איפה הטעות? הרבה אנשים בודקים רק את תוקף הדרכון שלהם אחרי שהם סגרו טיפה, לילה לפני שהם אורזים מזוודות ושמים את הדרכון בפנים..אבל אז הבעיה חמורה, אם הדרכון עומד לפוג בקרוב מאוד אתם צריכים גלגל הצלה..יש גלגל הצלה – סניף של משרד הפנים בנתב”ג אך חידוש דרכון שם יעלה לכם יותר מאלף שקלים..אם הייתם נזכרים מוקדם לכן הייתם משלמים כ200-300 שקלים בלבד. אבל גם בנתב”ג יש תורים ארוכים במיוחד! לכן ייתכן שאפילו לא תספיקו לעלות למטוס וזאת בעיה רצינית.

תור למשרד הפנים חידוש דרכון
תור למשרד הפנים חידוש דרכון

בגלל העומס הגדול רצוי לחדש את הדרכון שלכם כמה חודשים לפניי..הרבה אנשים פונים למשרד הפנים ויש עומס רב בגלל הדרכונים הביומטרים.

אנו עשינו ניסוי וניסינו לקבוע תור לחידוש דרכון..

בפעם הראשונה נכנסנו בתאריך 10.12.17 וקיבלנו תור ל18.2.18..הזמנו את התור.

בפעם השנייה רצינו לראות מה קורה אם אנחנו צריכים תור דחוף..נכנסנו למערכת זימון תורים של משרד הפנים בתאריך 3.1.18 וקיבלנו תור ל-29.2.18..בגלל שאנו צריכים תור דחוף לחידוש דרכון הזמנו את התור ולאחר מכן נכנסו כל יום למערכת זימון התורים בכדי לבצע שינוי/עדכון תור..לאחר 3 ימים בתאריך 6.1.18 התפנה תור מוקדם יותר (17.1.18) וישר הזמנו אותו..משמע אם תבדקו כל הזמן לגבי תורים פנויים גם לאחר שקבעתם ייתכן שתמצאו תור קרוב יותר בגלל שמישהו אחר ביטל ואתם תהנו מכך.

אז למה להזמין באינטרנט? למה לא ללכת באותו יום שאתם צריכים על הבוקר מוקדם?

כי אתם לא לבד..אלפי אנשים חושבים כך ומגיעים אפילו שעה לפני פתיחת הסניף אך לבסוף ממתינים כמה שעות טובות וגם אז לא בטוח שתכנסו וישלחו את כל הממתינים הביתה ללא שירות.

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!