חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זימון תור דרך האינטרנט – לא כולם יודעים לעשות תור מוזמן בדואר!

כל יום אנו נתקלים מחדש באנשים אשר לא מודעים כלל לאפשרויות זימוני התורים אשר קיימים דרך האינטרנט או דרך אפליקציות. וחבל!!

היום, בשנת 2016 זה ממש בזבוז זמן לחכות לנציג המון זמן בטלפון רק כדי לומר לו שאתם רוצים לקבוע תור לרופא מסוים או כדי להזמין תור (מועד ושעה) לשירות מסוים.. כמו לסניף דואר. חבל שרק בכדי לקחת חבילה של משהו שהזמנתם באינטרנט תחכו למעלה מחצי שעה בסניף דואר, זמן שמתבזבז על המתנה שכולם יקבלו את החבילות שלהם ואתם תכנסו בתורכם יכל להיות מנוצל למשל לבישול, משחק עם הילדים ואפילו סתם לנוח מול הטלויזיה חצי שעה.

כיום, כל קופת חולים בישראל מאפשרת להזמין תור דרך האינטרנט, כל נותן שירות שמכבד את עצמו ומתנהל על ידי מערכות ניהול תורים מאפשר למגוון הלקוחות להזמין תור מראש דרך האינטרנט.

אך מה שמפליא אותנו איך המון אנשים עדיין לא יודעים להזמין תור לדואר דרך האינטרנט? להלן ניסוי שערכנו בסניף דואר:

תור מוזמן בדואר

הרבה (אפילו הרבה מאוד) אנשים בישראל עדיין מגיעים לדואר בלי שהם הזמינו תור מראש. אנו בעצמנו הגענו לסניף דואר, הזמנו תור מראש לפי הכללים שהצגנו כאן בפורטל זימון התורים שלנו, בסניף היו כ-30 אנשים אשר חיכו בתור, אנו נכנסו בדיוק בתור המוזמן, בדיוק באותה שעה ודקה. אנשים הרימו גבה, איך ייתכן שאנחנו נכנסו בדיוק 2 דקות אחרי שהגענו והם מחכים שם כבר רבע שעה – חצי שעה.. הסברנו לכולם על האתר והשירות האינטרנטי שבו ניתן לעשות “תור מוזמן בדואר ישראל”, כולם התלהבו מהחדשות המבשרות כי יותר הם לא יצטרכו להמתין יותר מחמש דקות בדואר, כולם נכנסו באותו רגע לאתר והבטיחו כי יעשו זאת בפעם הבאה כאשר יצטרכו להגיע לדואר ישראל.

האם גם אתם עוד לא יודעים להזמין תור לדואר? עקבו אחרי השלבים וחסכו זמן מיותר !

האם באמת אפשר להזמין תור לדואר? כן!

ניתן לזמין תור מראש לדואר ישראל באמצעות האתר של החברה. באתר ניתן לבחור את סוג התור הרצוי, למלא את הפרטים הנדרשים ולבחור את המועד והשעה הרצויים לקביעת התור.

יש לזכור כי זימון תור לדואר ישראל עשוי לקחת זמן רב יותר בהשוואה לזימון תור לשירותי רפואה ותחבורה ציבורית, ולכן מומלץ לקבוע את התור מראש על מנת למנוע המתנות לאורך זמן רב.

בנוסף לזימון תור דרך האתר, ניתן גם לקבוע תור לדואר ישראל דרך הטלפון באמצעות מוקד השירות של החברה.

קיבלתי חבילה שהזמנתי מחו"ל וזה נמצא בסניף דואר - איך אני מזמין תור מראש כדי לעקוף את התור כדי לא לעמוד בתור

בכדי למנוע עמידה בתור לאיסוף חבילה בסניף הדואר, ניתן לקבוע תור מראש דרך האתר של דואר ישראל. כדי לקבוע תור, יש לבחור את סוג התור “איסוף משלוחים מחו”ל” ולבחור את הסניף הרצוי לאיסוף החבילה.

בכדי לקבוע את התור, יש להירשם למערכת ולבחור את המועד והשעה הרצויים לאיסוף החבילה. בסיום הקביעת התור, יש לקבל אישור לקביעת התור ולהביא אותו עם התעודת זהות לסניף במועד הקבוע לאיסוף החבילה. כך תוכלו להימנע מהמתנות בתור ולאסוף את החבילה בצורה חכמה ומהירה.

5/5 - (7 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!