חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה זימון תורים הוא השיווק האינטרנטי החדש?

זימון תורים נחשב בשנים האחרונות לשיווק הדיגיטלי החדש. לקוחות קובעים תור באינטרנט ומגיעים לבעל העסק בצורה מתוזמנת ונוחה. השיווק הזה הוא הדבר הבא בעולם הפרסום!

פרסום מבוסס אינטרנט מחזיקה אישיות מסוימת, כי כמה עשויים לגלות מכריע. למרבה המזל, פשוט להופיע הוא חלק גדול של המאבק,זימון תור און ליין יכול לאפשר לך יש השפעה תוך ביצוע אלה כמה צעדים ראשוניים. אז אתה צריך לדעת איך לפרסם את העסק שלך באינטרנט?

שכבת הארץ

מלכתחילה מה דעתנו כיצד לקוחות מקבלים מנקודה א (מצפה להזמין הסדר עבור כמה הממשל) לנקודה ב (ההזמנה ההזמנה הסדר). עבור כל מצב, זה מתחיל עם הצורך: אני צריך סגנון שיער, יש לי דלדול חסימה, או אולי יש לי התלהבות לקחת שיעורי מוסיקה. הלקוח הבא חווה זרם התנהגותי שנראה בערך כך:

(נקודה א) חיפוש → הערכה → החלטה (נקודה ב)

כאשר אנו חוקרים כל התקדמות בזרם, שים את עצמך בגישה של לקוח פוטנציאלי. אילו דברים הם יגידו שהם שוקלים, איזה דאגות יש להם, ומה יעשה אותם אופטימי? זהו תרגיל הגון לעשות בכל פעם שאתה מקווה לרכוש משהו באינטרנט, כמו גם.

שלב 1 – מחקר

רוב המחקר המקוון מתחיל גם על ידי מרדף טבעי (כמו, אני דורש משהו אז אני גוגל זה ולראות מה מופיע), או על ידי לחיצה על מודעה בתשלום (אני על catfancy.com ואני רואה פרסומת אינטרנט עבור אני צריך או צריך). שני הכבישים האלה לוקחים אותי לאתר של ארגון המומחים, שמתחיל את השלב הבא.

81% מהקונים מחקר פריטים ומנהלים באינטרנט לפני התמקדות בבחירת רכישה.

שלב 2 – הערכה

עכשיו אני באתר שלך, אני מבלה שתיים או שלוש דקות להסתכל על הממשלים שלך, שיעורי שלך, סקרים הלקוח שלך, וכל דבר שאני מוצא מרתק על האינטרנט שלך מבוסס דפי רשת חברתית.

ינשוף adore למה Online תזמון <i> הוא </ i> שיווק באינטרנט

60% מהלקוחות מרגישים חיוביים יותר על ארגון בעקבות חומר בעייתי שנעשה על ידיהם.

שלב 3 – החלטה

למה תזמון מקוון <i> הוא </ i> שיווק באינטרנט

71% של לקוחות שיש להם שיתוף פעולה חיובי עם ארגונים על גבי רשת חברתית מבוססת אינטרנט יהיה כנראה לרשום את הארגון.

תן להם הזדמנות לאכול עוגת הערוץ

בחוגים רבים (במיוחד אלה המאוכלסים על ידי מומחים מנוסים), זה רמז בתור “ערוץ עסקי”. לקרוא לזה מה שאתה צריך, החלק הקריטי הוא שאנחנו מתחילים לחשוב על מעורבות הלקוח עם כל התקדמות בשרשרת.

תכנון הסידור המקוון הוא חלק מרכזי של המערכת הביולוגית פרסום מאז זה שבו הדברים הופכים למציאות. זה המקום שהלקוח שלך עובר משלב ההערכה שלהם, תוך שהם מלטפים את האתר שלך ומתחברים לפוסטים ותמונות וטוויטים עלייך, לשלב הבחירה, שבו הם מזמינים סידור.

בסדר אנחנו מקבלים את זה. עכשיו מה נוכל לעשות עם זה?

זה מתחיל עם האתר שלך. וודי אלן הצהיר, “80% מההישגים מופיעים”, והפרסום זהה. בנקודה שבה 81% מהקונים עושים את הבדיקה שלהם באמצעות תוכנית אינטרנט, זה עושה את זה בעייתי במיוחד עבור אותם לגלות אותך על הסיכוי כי אין לך קרבה מקוונת.

כל אלה * ahem * קיבולת חופשית. הנה כמה פרטים כדי לעזור לתמוך בהתמודדות ומכשול כמה סידורים נוספים משלב ההערכה:

הנה האמצעים שבהם ניתן להעצים סקרי לקוחות בדף ההזמנה שלך

הנה האמצעים שבהם ניתן להזרים תמונות אינסטגרם בדף ההזמנה שלך

המפגשים הלקוח להתחיל מוקדם יותר ממה שאתה עלול לחשוד

אם תשמור דבר אחד מערך הבלוג הזה, תן לזה להיות: החוויה מתחילה עוד לפני שהלקוחות שלך יודעים את זהותו. סידור בסגנון השיער הוא מעל 30 דקות במושב עם יד מוכשר כמה מספריים. זה גם פוסט פייסבוק כי יש משותף על ידי קרוב משפחה של הלקוח, אשר היה flaunting החדש שלהם לעשות שבועיים לאחור.

 

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!