חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זימון תורים לבית חולים: איכילוב, תל השומר, וולפסון, זיו

שירות זימון תור אונליין ביצע מהפכה משמעותית בישראל, בשנים האחרונות ארגונים ומוסדות ממשלתיים ופרטיים מציעים שירותים רבים המאפשרים קביעת תור אונליין. אחרי זימון תור אונליין לקופת החולים וטיפת חלב, בתי החולים בישראל מאפשרים לכם זימון תור בדרכים מגוונות. איך עובד שירות זימון תור אונליין בבתי החולים איכילוב, תל השומר, וולפסון וגם בית חולים זיו? האם בתי החולים מאפשרים זימון תור נוח ויעיל או שמא מסורבל וקשה?

מהפכת זימוני תור אונליין לציבור הרחב

מה שנראה היה שמור רק לדור הצעיר ביותר, הפך לכלי מבוקש מאוד גם בקרב הקהל הצעיר (עד גיל 40) אך גם לכלי בביקוש עולה בקרב קהלים מבוגרים יותר – הסיבה? הביקוש לזימון תור לא עוצר בגיל ומרבית האנשים כיום מחפשים בגוגל על זימון תור אונליין לכל צורך.
כשהארגונים והחברות הציבוריות או הפרטיות מאפשרות זימון תור אונליין בקלות, אין טעם להתקשר כדי לקבוע תור או להגיע לסניפים ולהמתין זמן רב.

מהפכת שירות זימון התור אונליין בישראל לא פסחה על מקומות רבים ובניהם: טיפת חלב, זימון תור לדואר ישראל, זימון תור לחידוש דרכון ביומטרי, קופות החולים, זימון תור אונליין למשרד הרישוי, שגרירויות, זימון תור אונליין לבדיקות רפואיות בצה”ל ועוד חברות וארגונים רבים ציבוריים ופרטיים המאפשרים זימון תור דרך האינטרנט.
בתקופת מגפת הקורונה חלה עליה משמעותית בעסקים וחברות שעברו לעבוד מרחוק, הבולטים מבין החברות הם הבנקים המחייבים אתכם לקבוע תור מראש ולרוב יאפשרו לכם את האופציה לקביעת התור דרך האתר או האפליקציה (למרות שניתן לקבוע תור גם דרך המוקד הטלפוני).
פורטל זימון התורים הגדול בישראל ” תורים4You” ביצע עבורכם סקירת שירות זימון תור אונליין במסגרת בתי החולים איכילוב, תל השומר, וולפסון וזיו.
התחרות ההולכת וגדלה בין בתי החולים בישראל והצורך בייעול המערכת (במיוחד בתקופת הקורונה), הובילה את בתי החולים לאפשר זימון תור מרחוק באמצעות האינטרנט.

אז מה הקושי להזמין תור ומי הכי טוב?

אז הסקירה שלנו היא כזו, להזמין תור לבית חולים איכילוב זה הכי קל באינטרנט וגם הכי מתקדם. איכילוב פיתחו טופס מקוון פשוט ונוח שבו אפשר להזמין תור למרפאה או לבדיקה שרוצים כולל בחירת תאריך ושעה ביומן דיגיטלי. בית חולים וולפסון גם מציע את אותו טופס מקוון פשוט ונוח של איכילוב למרפאות חוץ אך לבדיקות של מכון הדימות הוא מציג טופס לא אפקטיבי. לעומת זאת בתי חולים אחרים מציגים רק טופס מקוון שלאחר שליחה זה עובר לנציגים שצריכים לחזור למטופל בכדי לתאם לו תור..קצת מסורבל וחבל!

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!