חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זימון תורים טיפת חלב

תוך 4 שלבים תוכלו לבצע זימון תורים עבור שירותי הרפואה לתינוקות – טיפת חלב..

מעוניינים לדעת כיצד אתם מבצעים עבור טיפת חלב זימון תור אונליין ? עקבו אחר ההוראות שלפניכם:

שירות זימון התורים של טיפת חלב לפי סניפים
שירות זימון התורים של טיפת חלב לפי סניפים

שלב 1: הגעה לפורטל זימון התורים של מרפאות טיפות חלב – איתור סניף קרוב!

כניסה למערכת זימון תורים של טיפת חלב בלחיצה כאן
בעמוד הכניסה לפורטל זימון זה תוכלו לבחור תחנות של טיפת חלב שצורכו לשירות קביעת תורים באינטרנט.
במסך הראשון אליו תגיעו לאחר שתלחצו על הקישור הישיר, תצטרכו לבחור את איזור מגורכם (בחירת יישוב או לפי טקסט חופשי), כך המערכת תוכל לאתר עבורכם תורים פנויים בסניף הקרוב לביתכם.
ברגע שתסמנו את מקום מגוריכם ייפתח עבורכם חלון שבו יהיה רשום את הסניף בעיר שלכם. לחיצה עליו תקדם אתכם לקביעת תור עבורו.
* אם לא מצאתם את העיר שלכם או היישוב בו אתם נמצאים ייתכן כי עדיין לא קיים שירות קביעת תור באינטרנט למרפאה זו. לכן, בפעם הבאה שאתם מגיעים לביקור בטיפת חלב אנא התייעצו והתריעו על כך לאחות או לאחראית.

שלב 2: הזנת פרטים אישיים לזיהוי מהיר על ידי המערכת!

לאחר שבחרתם את הסניף הטוב ביותר עבורכם מבחינת מיקום גאוגרפי תצטרכו להזין פרטים אישיים. כאשר תזינו תעודת זהות של המטופל/ת (הילד/ה שלכם) וגם תאריך לידה של המטופל/ת (הילד/ה שלכם).




קביעת תור לתינוקות לטיפת חלב
קביעת תור לתינוקות לטיפת חלב

* שימו לב שהזנתם פרטים של התינוק ולא של ההורה.
* פעם ראשונה שלכם בטיפת חלב? ייתכן שהפרטים שלכם עדיין לא מזוהים במערכת. לכן רצוי לזמן את התור ה-1 שלכם ישירות במרפאת טיפת חלב.
* הזנת תעודת זהות ישראלית אבל קיבלת הודעת שגיאה? אנא בדקו שרשמתם מספר בעל 9 ספרות כולל אפסים בתחילת המספר.
* הזנת תאריך לידה נכון אבל קיבלת הודעת שגיאה? אנא בדוק שרשמתם תאריך מדויק כמבוקש (לדוגמא 02/09/2016) – אנא היעזרו ביומן המצורף לכם.
* כל הפרטים שהזנתם מדויקים, הבעיה כנראה בסניף שבחרתם. אם בחרתם סניף שהוא שונה מהסניף הקבוע שבו אתם מקבלים טיפול באופן קבוע, אנא חזרו אחורה ובחרו את הסניף הקבוע שלכם מכיוון שאתר זימון תורים לטיפות חלב מיועד רק לקביעת תור למרפאות קבועות!
* אם כל הפרטים שרשומים למעלה לא מתאימים לכם, ייתכן כי כבר קיים תור במערכת עבור התינוק/ת. לכן לא ניתן לזמן תור כפול. אנא בטלו את התור הקודם ורק לאחר מכן קבעו תור חדש.

שלב 3: קביעת תור לטיפת חלב!

בשלב זה תצטרכו לבחור תאריך (יום בחודש) מתוך יומן שמוצג לפניכם עם תורים פנויים, בנוסף לכך תצטרכו לסמן את השעה המדויקת שבה תרצו להגיע לטיפול.
כמו כן, האחות בטיפת חלב מגדירה את מועד התור הבא הרצוי עבור התינוק או התינוקת שלך. לכן זה התור שמוצג עבורך במערכת. אם תרצו לשנות זאת אנא צרו קשר עם טיפת חלב בטלפון או ישירות במרפאה.
בנוסף, קחו בחשבון שהזימון ייקבע לאחת מתוך כלל האחיות במרפאה, בדרך כלל האחות שמוגדרת כאחות הקבועה שמטפלת בתינוק/ת. אם אינך מעוניין או מעוניינת באחות זו תוכלו ללחוץ על הכפתור “הצג הכל” ובו תוכלו לראות תורים אחרים לאחיות אחרות.




שלב 4: שלב קבלת אישור סופי

זהו, אם הגעתם למסך הזה סימן שהתור שלכם נקלט בהצלחה ויש לכם תור במרפאה של טיפת חלב.
* במידה ועברו יותר מ-5 דקות מאז שהתחלתם את התהליך ועד סופו ייתכן שהתור כבר נתפס על ידי מישהו אחר שעשה זאת במקביל אליכם. אנא נסו שוב את כל התהליך מחדש.

טיפת חלב זימון תור אונליין – החלטה נבונה!

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!