חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זימון תור אונליין בית חולים תל השומר

במסגרת שירות זימון תורים דיגיטלי של תל השומר (בית חולים תה”ש), תוכלו לבחור מבין מגוון אפשרויות קביעת תור: הודעה בוואטסאפ, צ’אט אוטומטי חכם באתר, הודעת SMS, שיחה עם נציג תל השומר באמצעות הצ’אט של הפייסבוק ואפשרות למלא טופס מקוון באתר.
ההתמקדות של תל השומר ברורה: מקסימום האפשרויות ליצירת קשר וקביעת תורים.
במקרה של תל השומר נראה שאין מיקוד מרכזי על קביעת התור במערכת, כך למשל, אם תנסו לקבוע תור דרך הצ’אט תגלו מערכת שעובדת בהתחלה במהירות, הצ’אט יבקש מכם ת.ז ותאריך לידה אך אם תטעו במספר ת.ז או תאריך הלידה לא תוכלו לחזור אחורה והמערכת תבקש מכם נתונים רבים נוספים.
מילוי טופס מקוון למילוי תור מחטיא את המטרה של זימון תור אונליין, בתל השומר מבטיחים שנציג יחזור אליכם תוך 2 ימי עבודה ומרבית האנשים יוותרו על התענוג להמתין לחזרת מוקד שירות ופשוט יתקשרו וימתינו על הקו לצורך זימון תור למרפאה או מעבדה.

זימון תורים תל השומר
זימון תורים תל השומר

אז איך מזמינים תור לבית החולים תל השומר?

א. וואטאפ – שלחו הודעה בווטסאפ ל-03-5305000 (אנא וודאו שחוסם הפרסומות, ADblock, לא פעיל, בכדי שקישור זה יעבוד כראוי, אחרי טעינה של 5 שניות לחצו על “המשך” )

ב. סמס – שלחו הודעת sms ל-03-5303604

ג. מילוי טופס מקוון בלחיצה כאן שבו תצטרכו למלא שם פרטי, שם משפחה, תעודת זהות, דוא”ל,טלפון, כתובת מלאה כולל מיקוד, לאן תרצו להזמין תור (כאן תצטרכו לבחור את שם או תחום המרפאה הספציפית בבית החולים), לכתוב מה מטרת הפנייה ומהי בקשתך המפורטת, וגם לסמן אם זו פעם ראשונה במרפאה.

(אנא וודאו שחוסם הפרסומות, ADblock, לא פעיל, בכדי שקישור זה יעבוד כראוי, אחרי טעינה של 5 שניות לחצו על “המשך” )
5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!